Na wstępie zaznaczam, że są podobne tematy na temat problemów odpalania na benzynie, lecz tu jest wyjątek, z którym się nie spotkałem.
Auto Hyundai Accent II LC 1.3 2000r.
Witam, mam problem z odpalaniem na benzynie po nocy lub po kilkugodzinnym postoju, mianowicie odpala po 7 - 9 krótkim kręceniu. Nie ma opcji żeby odpalił jak długo kręcę bo mogę tak aż ako padnie a i tak nie odpali. Krótkie "sekundówki", za 3-4 razem już słychać jak by chciał, coś tam załapuje, a 7-9 przekręceniem, odpala. Jak jest rozgrzany to odpala na dotyk.
Mam sekwencyjną instalację gazową STAG. Awaryjnie na gazie odpala pięknie za każdym razem czy zimny czy ciepły. Wyżej pisałem o wyjątku; otóż gdy odpale awaryjnie na gazie, mogę go zgasić i odpalić na benzynie na dotyk nawet jak jeszcze nie zdążył się rozgrzać. Tzn wystarczy go tylko na chwileczkę odpalić na gazie i już odpala na dotyk na benzynie.
Cztery warsztaty rozkładają ręce.
Wymieniona listwa z wtryskami na inną używaną, wymieniona pompa paliwa na nową, pomimo że starą było słychać; wymienione świece oraz przepływomierz. Mechanicy się poddają.
Pomóżcie proszę co jeszcze mam sprawdzić i jakim sposobem bo za chwilę będę musiał rozrusznik wymieniać od tego kręcenia... Słyszałem o regulatorze ciśnienia paliwa.. może to? A może filtr paliwa? Sęk w tym że jak auto już odpali w końcu na benzynie, to pierwsze 3-4 wciśnięcia gazu powodują jego dławienie. Później już jest pięknie i przyspiesza, wyprzedza bez żadnych szarpań.
Auto Hyundai Accent II LC 1.3 2000r.
Witam, mam problem z odpalaniem na benzynie po nocy lub po kilkugodzinnym postoju, mianowicie odpala po 7 - 9 krótkim kręceniu. Nie ma opcji żeby odpalił jak długo kręcę bo mogę tak aż ako padnie a i tak nie odpali. Krótkie "sekundówki", za 3-4 razem już słychać jak by chciał, coś tam załapuje, a 7-9 przekręceniem, odpala. Jak jest rozgrzany to odpala na dotyk.
Mam sekwencyjną instalację gazową STAG. Awaryjnie na gazie odpala pięknie za każdym razem czy zimny czy ciepły. Wyżej pisałem o wyjątku; otóż gdy odpale awaryjnie na gazie, mogę go zgasić i odpalić na benzynie na dotyk nawet jak jeszcze nie zdążył się rozgrzać. Tzn wystarczy go tylko na chwileczkę odpalić na gazie i już odpala na dotyk na benzynie.
Cztery warsztaty rozkładają ręce.
Wymieniona listwa z wtryskami na inną używaną, wymieniona pompa paliwa na nową, pomimo że starą było słychać; wymienione świece oraz przepływomierz. Mechanicy się poddają.
Pomóżcie proszę co jeszcze mam sprawdzić i jakim sposobem bo za chwilę będę musiał rozrusznik wymieniać od tego kręcenia... Słyszałem o regulatorze ciśnienia paliwa.. może to? A może filtr paliwa? Sęk w tym że jak auto już odpali w końcu na benzynie, to pierwsze 3-4 wciśnięcia gazu powodują jego dławienie. Później już jest pięknie i przyspiesza, wyprzedza bez żadnych szarpań.