Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vitodens 100w1bc - sterownik st2801

dziubek102 07 Wrz 2015 21:57 1065 6
  • #1 07 Wrz 2015 21:57
    dziubek102
    Specjalista - systemy grzewcze

Witam czy ktokolwiek próbował podpiąć sterowanie kotla vitodens 100 do st2801? Nie mam doświadczenia w opentherm, sterowania viessmann z serii 100 to porażka wizualna jak i użytkowa. St jest w miarę ładny. Tylko czy działa? Pozdrawiam tzi

1 6
  • #2 11 Gru 2017 12:15
    Mmironn70
    Poziom 2  

Witam. Sterownik st2801 po opentherm firmy tech z kotłem vitodens 100 działa bardzo dobrze. Pełne sterowanie kotła w sterowniku po, wpięniu czujnika pogodowego do kotła sterowanie pogodowe.

2
  • #3 26 Lut 2018 20:46
    Bartek_Stepien
    Poziom 2  

Witam,
    mam kilka pytań odnośnie tego sterownika i pieca:
    1. Czy ten sterownik pracuje w trybie "różnica temperatur pomieszczenia" bez podpiętego zewnętrznego czujnika temperatury?
    2. Czy możliwy jest montaż tego sterownika bez używania zestawu do montażu podtynkowego?
    3. Czy do zestawu dołączony jest jakiś zasilacz lub przewód zasilający?
    4. Uzyskałem informację od instalatora i serwisanta (2 różne osoby), że ten piec nie chce zbyt dobrze współpracować z zewnętrznym czujnikiem temperatury. Jak to jest w Twoim przypadku?

Pozdrawiam,
    Bartek

0
  • #4 26 Lut 2018 21:29
    Mmironn70
    Poziom 2  

Sterownik ten pracuje taż bez podpiętego czujnika pogodowego w kotle zostaje puste pole na sterowniku temperarury zewnętrznej. A czujnik pogodowy (termistor 10 kiloomów przy 20 st c. Można na alegro kupić za parę złotych. Sterownik tylko do puszki bo wystaje mu taki tyłek , zasilanie 240v wpina sie do sterownika ma wbudowany zasilacz.

Dodano po 15 [minuty]: