Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TRAFIC 2,5DCI - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE PALIWOWEJ

kamilmalbork 08 Sep 2015 12:58 5109 10
  • #1
    kamilmalbork
    Level 9  
    witam, mam trafic'a 2,5 dci. dotarł do mnie z problemem z dpf. został osunięty i obrobiłem mapę.po robocie silnik miał twardą pracę i teraz nie odpala. wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia na szynie CR i faktycznie tak jest,jak odpalał pokazywał 1600bar na wolnych obrotach, wtryski są zakodowane, podmieniłem czujnik ciśnienia na szynie i regulator w pompie(zasilanie ma 5,8v),postawiłem menzurki na przelewach(mała ilość na przelewach 4 wtryski równo) podstawiłem oryginalną mapę i ciągle to samo.
    na plaku pracuje git...co dalej? rwać wtryski do sprawdzenia?

    może ktoś miał podobny problem albo ma pomysł
    pozdr
  • #2
    jokerro
    Level 34  
    Podstawiałeś czesci z uzywki pewnie,to raz a dwa moze sie wtrysk ktorys zacinac.
    A moze nie masz kluczowania na wtryskiwaczach i pompa dobija na maxa bo nie ma co puscic tam na dole.
  • #3
    nicram1941
    Level 17  
    A w sterowniku nie zapisuje się błąd? Może odłącz przepływkę i/lub czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Może widzi za dużo powietrza? Jeszcze spójrz na temperatury. A sterownik czytany i zapisywany przez OBD?
  • #4
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Usuwanie DPF czasami tak się kończy.
  • #5
    MobilTruck
    Level 31  
    jokerro wrote:
    pompa dobija na maxa bo nie ma co puscic tam na dole.

    Na listwie jest zawór ciśnienia.Wykręć go,bo pewnie podłożył ktoś groszówkę.
  • #7
    gad0
    Level 9  
    Proponuje zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia paliwa powinno być miedzy plus a minus 5v napięcie wychodzące do sterownika miedzy masa na załączonym zapłonie zazwyczaj 0,5 v na wolnych obrotach ok 1,1v najlepiej jak byś sprawdzał przy kompie.
  • #8
    daras41
    Level 25  
    Jak ktoś wyżej napisał, robiłeś po obd ? Ja osobiście ,,Renaty" w EDC16 robię tylko po BDM. Jeśli masz tam EDC16 to poszukaj w necie wsadu i podstaw , ale po BDM. Czym robiłeś mapę ?
  • #9
    pako150
    Level 17  
    Jeżeli auto przed fap off'em pracowało prawidłowo, a po obróbce wsadu rzuciło palenie wnioski nasuwają się chyba jednoznacznie. Próbowałeś wrzucić oryginał ?
  • #10
    jokerro
    Level 34  
    Gosciu nic nie odpowiada
  • #11
    genek1000
    Level 35  
    kamilmalbork wrote:
    jak odpalał pokazywał 1600bar na wolnych obrotach
    Albo coś za dużo namieszane , albo podstawiony cały program z master 2.5 dci ( inna pompa)