Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radeon HD 6570 - Gra mi się zacina

bLAcKDiCk 10 Wrz 2015 12:10 786 23
  • #1 10 Wrz 2015 12:10
    bLAcKDiCk
    Poziom 7  

Witam Was serdecznie!
    Mam problem - otóż jestem studentem na pierwszym roku Uniwerku - no a wiadomo, tutaj studia to bardziej zabawa. Z tego względu mam dużo czasu na korzystanie z kompa, a dokładniej rzecz biorąc - na granie w FIFĘ. Kupiłem więc sobie we wrześniu ubiegłego roku FIFĘ 15 na kompa. Wszystko chodziło ładnie pięknie, ale z czasem gra zaczęła się coraz bardziej zacinać. Doszło do tego, że teraz mam praktycznie pokaz slajdów zamiast gry (w komputerze nikt nic nie majstrował). Czy moglibyście mi powiedzieć co może być tego przyczyną i ewentualnie - jaką na to znaleźć receptę (poza kupnem nowego kompa, bo to umie każdy napisać) i czy może to być format?

Osiągi kompa:
    Płyta główna: GIGABYTE G31M-ES2C
    Procesor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz (4CPUs), ~2.2GHz
    Pamięć RAM: 4096 MB, DDR2 Kingston
    Karta graficzna: Radeon HD 6570
    System operacyjny: Windows 7 Ultimate 64-bitowy (6.1 kompilacja 7601)
    Wersja DirectX: DirectX 11

Komputer w grudniu skończy 6 lat, nie był formatowany ani razu. Proszę o pomoc!

Komputera się nie formatuje.
    Formatujesz HDD. swiercm

0 23
  • #2 10 Wrz 2015 12:24
    elktr_infrm
    Poziom 21  

Masz na myśli to że system operacyjny nie był reinstalowany od 6 lat?

Jeżeli tak to przeinstaluj OS.

Moderowany przez swiercm:

Niektóre systemy Użytkownicy mają dłużej. Formatowanie to nie lekarstwo na wszystko.

Otrzymujesz ostrzeżenie.

Skąd wiesz, że HDD jest sprawny?
    Skąd wiesz, że RAM jest ok?
    Skąd wiesz, że powodem zacięć nie jest stara pasta termoprzewodząca?
    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

0