Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilanie CA 6kW - 720 Amper i 14V

Misian@ 11 Wrz 2015 12:53 366 1
  • #1 11 Wrz 2015 12:53
    Misian@
    Poziom 27  

    Witam!

    Przymierzam się do mocnej zabudowy w samochodzie. Pytanie może raczej z mechaniki czy tam elektryki samochodowej.

    posiadam samochodzik Audi A4 B5 z 1995r. Silnik to 1,6 benzyna 101KM. Standartowo był alternator 70A, który się skończył. Obecnie posiadam 120A jednostke. Ale to za mało.

    Chciałbym zabudować 4 alternatory po 180A każdy. Połączenie równoległe. Łącznie 720A prądu ciągłego. Jeden w miejscu oryginalnego, 3 pozostałe osobno dobudowane pod kolektorem wydechowym, wiem że to nie za szczęśliwe miejsce na takie coś ale nie ma gdzie indziej. Teraz tak, altki jakie chciałbym zamontować to Jednostki firmy VALEO 180A VW AG 14V 03G903016A. I pytanie o ich sterowanie. Czy te alternatory są sterowane jakoś komputerowo czy po prostu "+" idzie tak jak w standartowym do regulatora i sam regulator juz zajmuje sie swoją pracą? tzn trzymaniem 14V?
    Kolejne pytanie to jaki prąd będzie pobierał regulator? Bo przy 4 sztukach to trzeba by było zbudować osobne sterowanie prądowe alternatorów, myśląc dalej oryginalny kabel sterujący steruje układem który steruje 4 sztukami jednocześnie....

    Co o tym myślicie?

    0 1
  • Sklep HeluKabel
  • #2 11 Wrz 2015 13:47
    Zbigniew 400
    Poziom 35  

    Każdy alternator ma swój regulator. Przy połączeniu równoległym i tak dużych prądach opór przewodów będzie równoważył pobór prądów z alternatorów. I co to ma napędzać?

    0