Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kymco kb 50 - Nie pali kompresja i iskra jest

Czarny2092 11 Wrz 2015 21:44 930 2
  • #1 11 Wrz 2015 21:44
    Czarny2092
    Poziom 7  

    Witam mam problem ze skuterkiem kymco kb 50, dziś zjeżdżając z górki bez gazu skuter zgasł i nie odpala (górka stroma) i dziurawa. Dopchałem te 3 km skuter do domu i go rozkręciłem i patrzyłem co się dzieje. Skuterek 2t olej pobiera z dozownika.

    Pojemność 50cc

    Co sprawdziłem:
    Olej do mieszanki Sthil zawsze dolewam do pełna co tankowanie.
    Kompresja 8Barów.
    iskra jest.
    rozebrałem cylinder jest w porządku.
    świeca mokra.
    Podlewałem w cylinder nie zapala.
    gaźnik czyściłem.
    membrany ok.
    luzy na wale brak.
    simmeringi całe nie ciekną.
    paliwko 95 z shella pod korek.

    A dodam że jak sprawdzałem iskrę to mnie strzeliło że aż włos się najeżył , lecz dziwi mnie to iż jak sprawdzałem iskrę to nie dość że była na dzyndzlu to i na boku nakrętki też może świeca ma przebicie ? jutro jadę po nową ngk...

    Jutro podmieniam jeszcze moduł i patrze klin na magnecie

    Pozdrawiam liczę na jakąś radę bo już nie mam pojęcie prócz klina modułu i świecy

    0 2
  • #2 12 Wrz 2015 16:56
    BANANvanDYK
    Poziom 38  

    Silnik zalany, tak na początek. Nie dziw się że świeca jest mokra.
    Dobrze abyś dobrze sprawdzić zapłon. Masz moduł zapłonowy umieszczony obok akumulatora? Wylewający się elektrolit może spowodować korozję przewodów, co za tym idzie na początek przebicia (zapłon wariuje) a później utratę iskry względnie utratę masy i iskra występuje wielokrotnie. Sprawdź też masę silnika.

    0
  • #3 12 Wrz 2015 19:16
    Czarny2092
    Poziom 7  

    BANANvanDYK napisał:
    Silnik zalany, tak na początek. Nie dziw się że świeca jest mokra.
    Dobrze abyś dobrze sprawdzić zapłon. Masz moduł zapłonowy umieszczony obok akumulatora? Wylewający się elektrolit może spowodować korozję przewodów, co za tym idzie na początek przebicia (zapłon wariuje) a później utratę iskry względnie utratę masy i iskra występuje wielokrotnie. Sprawdź też masę silnika.


    Sprawdziłem wszystko moduł był suchy wymieniłem kabel VN i fajkę i odpalił dzięki za rady pozdrawiam temat do zamknięcia

    0