Witam
W minione wakacje zaplanowałem sobie mini bike ze silnikiem od piły drużby. Ostatnio były problemy z regulacja gaźnika ale ten problem został usuniety. Lecz pojawił sie nastepny. Podczas uruchamiania silnika sprzegło trzyma i napedza przekładnie a zarazem koło. Dosyć ze silnik ma duza kompresje jest ciezko go zapalic to jeszcze dochodzi do tego to otwarte sprzegło. Projektujac ten motorek wzorowałem sie na Rosyjskich filmikach w ktorych jest wykorzystany oto własnie ten silnik i pala bez problemu z wyłaczonym sprzegłem. I własnie mam pytanie zwiazane z tym problemem
Co zrobic zeby sprzegło nie właczało tak wczesnie na niskich obrotach silnika. I czego jest przyczyna właczania sie sprzegła
W minione wakacje zaplanowałem sobie mini bike ze silnikiem od piły drużby. Ostatnio były problemy z regulacja gaźnika ale ten problem został usuniety. Lecz pojawił sie nastepny. Podczas uruchamiania silnika sprzegło trzyma i napedza przekładnie a zarazem koło. Dosyć ze silnik ma duza kompresje jest ciezko go zapalic to jeszcze dochodzi do tego to otwarte sprzegło. Projektujac ten motorek wzorowałem sie na Rosyjskich filmikach w ktorych jest wykorzystany oto własnie ten silnik i pala bez problemu z wyłaczonym sprzegłem. I własnie mam pytanie zwiazane z tym problemem
Co zrobic zeby sprzegło nie właczało tak wczesnie na niskich obrotach silnika. I czego jest przyczyna właczania sie sprzegła