Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Husqvarna cr 250 - brak iskry

13 Wrz 2015 21:35 2220 10
  • Poziom 5  
    Witam posiadam cr 250 2t 1999rok motor stał 2 miesiace odpalił normalnie pojezdziłem 2 dni wyjezdziłem dwa baki na 3 dzien próbowałem odpalic i juz nie było iskry prosze o podanie propozycji co to moze byc bo jestem laikiem i nie mam pomysłu ps nie wiem czy dobrze zamiesciłem post ale jestem tu nowy i wszystkiego nie obczajam
  • Poziom 38  
    Na początek odłącz przycisk "gaszenia".
    Następnie zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora.
  • Poziom 5  
    wyłacznik jest wporzadku obstawiam na impulsator bo przy sprawdzeniu miernikiem nie daje zycia
  • Poziom 38  
    Jeśli zastosowano tam impulsator względnie popularnych rozmiarów i dostępności, to masz szansę naprawić to w miarę tanim kosztem, zamiast kupować całego (drogiego) statora.
  • Poziom 5  
    impulsator jest identyczny jak od ktm 250 pasuje <wygladem> od kawasaki 400 cc jeszcze od hondy cr 250 tylko jak dobrac impulsator czym sie sugerowac??
    czesci do mojej husky sa identyczne jak do hondy cr 250

Dodano po 1 [minuty]:

stator kosztuje 1000zł do huskyy a znalazłem komplet do hondy cr 250 za 350 uzywke ale stator magneto moduł cewke napiecia ,pytanie wyglada idetycznie pasuje tez ale czy to bedzie działało na tym czy nie>??
  • Poziom 38  
    Dobierając impulsator trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby był dokładnie identyczny wymiarami. Później przy podłączaniu tylko kwestia polaryzacji, z tym nie ma dużego problemu, z resztą wyprowadzone są dwa osobne przewody.
    Cały zapłon od Hondy - wątpię. Ta Husqvarna ma taki ficzer, że wszystko jest na odwrót, zapłon po prawej stronie i koło magnesowe obraca się również w przeciwnym kierunku.
    Zrób zdjęcia oryginalnego impulsatora.
  • Poziom 5