Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Somfy ELIXO 500 3S RTS brama zatrzymuje się.

12 Wrz 2015 23:06 2244 7
  • Poziom 10  
    Witam. Rowniez posiadam problem ze podczas zamykania lub otwierania brama sie zatrzymuje w nie przewidzianym dowolnym momencie. Moze to byc po pół metrze, a moze po trzech. Uruchamial to wujek ktory juz nie pierwszy taki naped montowal i nigdy tak nie bylo. Sterowanie rowniez z domofonu. Pierwszy napęd odeslalismy, zamontowany inny, nadal to samo. Podczas rozlaczenia napedu od bramy, kreci się sam silnik bez przesuwania bramy, rowniez potrafi sie zatrzymac. Ciekawostka jest ze po odlaczeniu przewodu PE od zasilania napedu brama przestala sie zatrzymywać jednak dzis rano po okolo 3 tygodniach zaczela wariować :/ brak pomysłów :/

    Dorzucam filmik... w drugim cyklu widać jak sie zatrzymała https://youtu.be/IcqB3-3OYBY


    Moderowany przez suworow:

    Wydzieliłem z tematu Re: Somfy ELIXO 500 3S RTS - problem przy współpracy z domofonem i pilotem. Zdaje się że temat dotyczył nieco innego zagadnienia.

  • HelukabelHelukabel
  • HelukabelHelukabel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Wiec tak PE jest caly czas odpiete. Wlasnie w tym momencie rozwinalem przedluzacze nie z domu a z altanki i sytuacja wyglada tak samo. Mam nagrany film telefonem ale sporo zajmuje bo w HD ponad 4 min. Jesli bys chcial kolego podesle na maila. Na PE zalozylem termokurcza. Zaraz wypne zasilanie zobacze jak hula na bateri. Pierwszy naped ktory odeslalismy podobno byl dobry. Wujek ma zamowic serwisanta ale jak znam zycie przyjedzie to bedzie ok wszystko haha :)

    To tak wypialem zasilanie, na baterii zrobila 4 pelne cykle (otwórz -zamknij) bez problemu
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Tylko ze to nowe... nowy po 2 godz zdemontowalismy, odeslalismy (wtedy jeszcze na podlaczonym PE, stwierdzili ze automat jest dobry) drugi zamontowany i wlasnie przy przyuczaniu zauwazylismy ze bez PE chodzi ok, no to luuz niech bedzie bez, ale raz gdy byla spora mgla zaczal wariowac, a teraz po wczorajszym deszczu... wcześniej w sierpniu, wrzesniu chodzil luux

    Dodano po 1 [sekundy]:

    Tylko ze to nowe... nowy po 2 godz zdemontowalismy, odeslalismy (wtedy jeszcze na podlaczonym PE, stwierdzili ze automat jest dobry) drugi zamontowany i wlasnie przy przyuczaniu zauwazylismy ze bez PE chodzi ok, no to luuz niech bedzie bez, ale raz gdy byla spora mgla zaczal wariowac, a teraz po wczorajszym deszczu... wcześniej w sierpniu, wrzesniu chodzil luux
  • Poziom 11  
    Witam, czy coś się wyjaśniło z automatem bramowym, mam podobny problem.
    Czy u was jest podpięte sterowanie zewnętrzne ?? na zaciski 9,10,11

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Chyba naprawione :) przewody miedzy domofonem a dzwonkiem i napedem bramy byly gdzies źle polaczone (uszkodzone przy robieniu ogrodzenia) poprawilem wszystko, rozebralem miejsce łączenia od nowa poizolowalem i hula miesiąc poki co :D