Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kupno zasilacza do monitora

JoszkoPL 17 Wrz 2015 18:40 498 5
  • #1 17 Wrz 2015 18:40
    JoszkoPL
    Poziom 2  

Witam,
    Chciałbym kupić nowy zasilacz do monitora gdyż ten co teraz mam po prostu się już zużył. Problem polega na tym, że na allegro i innych polskich serwisach nie mogę znaleźć takiego samego. Nie znam się na zasilaczach więc prosiłbym o doradzenie mi jaki kupić, a nie wiem na jakie parametry szczególnie zwracać uwagę.
    Pozdrawiam

Oto mój zasilacz na jakim ostatnio pracował mój monitor.
    Kupno zasilacza do monitora

0 5
  • #2 17 Wrz 2015 19:43
    maurycy123
    Warunkowo odblokowany

JoszkoPL napisał:
    Chciałbym kupić nowy zasilacz do monitora gdyż ten co teraz mam po prostu się już zużył.
    Jak się zużył? Albo działa prawidłowo albo nie.

JoszkoPL napisał:
    Nie znam się na zasilaczach więc prosiłbym o doradzenie mi jaki kupić
    12V (nie mniej, nie więcej) min. 3.5A (może być więcej).

0
  • #3 17 Wrz 2015 19:44
    Dydelmax
    Poziom 35  

Witam.

JoszkoPL napisał:
    na jakie parametry szczególnie zwracać uwagę.

Parametry, którymi musisz kierować się przy kupnie nowego zasilacza:
    - napięcie wyjściowe - musi być takie samo jak w oryginalnym modelu - czyli w tym wypadku 12 V,
    - maksymalne natężenie prądu dostarczanego przez zasilacz - nie może być niższe od natężenia oryginalnego zasilacza (może być wyższe) - w Twoim wypadku zasilacz musi móc dostarczyć prąd o natężeniu 3.5 A lub większym,
    - rodzaj prądu dostarczany przez zasilacz - w Twoim przypadku jest to zasilacz prądu stałego (poznajesz to po oznaczeniu obok opisu napięcia wyjściowego na rysunku - w tym przypadku symbolizuje ono prąd stały),
    - kształt wtyczki zasilacza wpinanej do monitora - musi pasować :),