Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna I - Czasem pali na 4 cylindry a czasem na 3

Sidiuss 18 Wrz 2015 20:26 1032 2
  • #1 18 Wrz 2015 20:26
    Sidiuss
    Poziom 1  

    Witam

    Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem niczego podobnego mojej sytuacji.

    Kupiłem niedawno Laguna I 2.0S PB/LPG(sekwencja). I problem z nią mam następujący:
    Po kupnie w trakcie podróży do domu zaczęła dziwnie przerywać, chodziła na 3 cylindry i nie miała mocy, a na wolnych obrotach falowała. Po zostawieniu jej na chwile(odpalona) uspokajała się i chodziła normalnie, gdy ruszałem nią delikatnie chodziła znowu na 4 i nie było problemu do momentu jak odpuściłem pościłem gazu(gdy trzymałem gaz nawet podczas zmiany biegów było ok). W podroży raz pracowała a raz nie. Stwierdziłem ze problem z elektryka. Metoda wyciągania fajek ze świec przy pracującym silniku dowiedziałem się z jest problem na 3 cylindrze, a na drugim była bardzo delikatna zmiana w pracy silnika ale nie gasnął. Wymieniłem wszystkie świece, jedna z nich(ta na 3 cylindrze) była mokra, po wymianie było to samo wiec wymieniłem kable bo było przebicie na 2 i 3 cylindrze, później cewkę odpowiadającą za te 2 cylindry ale problem nadal jest taki sam. Na zimnym silniku cały czas chodzi na 3 cylindry i nie uspokaja się , a jak się zagrzeje to wtedy czasami jest dobrze. Zbyt mocne wciśniecie gazu przy ruszania(jak już się uspokoi) tez skutkuje praca tylko na 3 cylindry. Na benzynie i na LPG jest tak samo wiec wtryski to nie będą. Po odłączenia wtrysku gazu auto normalnie gaśnie, tak jak na benzynie. Nie mam już pomysły co to może być. Proszę o jakieś informacje bo możliwe ze ktoś z was miał coś podobnego.

    Pozdrawiam

    0 2
  • #2 18 Wrz 2015 20:57
    moogliecbb791
    Poziom 5  

    Witam i pozdrawiam. Sprawdź czujnik położenia wałku rozrządu a jak nie to, sprawdź czujnik położenia wału korbowego



    Moderowany przez T5:

    Za wskazanie tego czujnika w opisywanym silniku zdejmę ostrzeżenie które teraz nakładam.
    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
    Ostrzeżenie.

    2
  • #3 18 Wrz 2015 22:10
    T5
    Admin grupy Samochody

    Pomiar ciśnienia sprężania i sprawdzenie luzów zaworowych na początek.

    -1