Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG 42LD650 - obraz raz działa normalnie a raz skacze i ma paski

19 Wrz 2015 17:59 2382 6
  • Poziom 14  
    Nie wiem, co się stało, pomóżcie doradźcie.
    Nie miałem problemów z tv do momentu pechowego włączenia.

Najpierw zaczęły takie paski chyba poziome się robić roznego koloru a następnie zaczęło wszystko skakać itd.

Myślałem, że to może cyfrowy Polsat, ale po odłączeniu go było to samo czy na innym hdmi tzn ps3.

Wybierając menu w tv gdy już są zakłócenia jeszcze coś można poklikać, ale jak już wybiorę w menu coś to skacze mocno i nie jestem wstanie nic zrobić.
    -ale udało mi się zresetować ustawienia tv

i raz telewizor działa normalnie nawet teraz a czasem sa takie problemy.

co to może być? matryca uszkodzona czy jakiś przekaźnik- nie znam się, ale wole mieć ewentualnie jakiś zarys czy rozladac się za nowym tv czy warto naprawić telewizor za nie wielkie pieniądze - chyba ze problem tkwi jeszcze w czyms innym
  • Poziom 14  
    Proszę o to zdjęcia. Wczoraj tv chodził cały dzień bez problemów dziś włączam rano i takietakie coś się dzieje, zauważyłem, że zazwyczaj po przejściu na hdmi czy na cyfrowym Polsacie czy konsoli PS3 wyłączając hdmi problem zazwyczaj zniknie, ale czasem bywa, że też jest.

I tak dziś włączyłem tv wyskoczyły te paski wyłączyłem i włączyłem cyfrowy Polsat pasków raz było więcej ze nic nie było widać a później mniej i teraz w ogóle ich nie ma. Nie rozumiem tego - jakieś wnioski? Dziękuję
  • Poziom 14  
    Takie cuda się dzieją po włączeniu tv potem po kilku minutach wszystko wraca do normy.
    Zauważyłem, że im dłużej tv jest zgaszony i zostanie włączony wtedy to się najczęściej dzieje następnie po kilku minutach czasem 1 nawet tv działa prawidłowo do momentu dłuższego wylaczenia go.