Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt na domówki.

Simeon90 19 Wrz 2015 19:08 12270 38
  • #1 19 Wrz 2015 19:08
    Simeon90
    Poziom 5  

Witam.
    W niedługim czasie mam do zorganizowania uroczystość rocznicy ślubu.
    Potrzebuję w związku z tym nagłośnienia.
    Nie chodzi o nic profesjonalnego. Nie musi być jakiegoś "mega łomotu" jak na dyskotece.
    Chodzi o to, żeby można było przyjemnie posłuchać nieco głośniejszej muzyki.
    Chciałbym, aby była możliwość użycia laptopa i ewentualnie jakiegoś mikrofonu.
    Proszę o podpowiedź czego (jakiego sprzętu) potrzebuję (nie znam się na tym zupełnie).
    Jeśli chodzi o koszt to w miarę jak najtaniej.
    Wiem, że profesjonaliści będą oburzeni, ale ja nie zamierzam na tym zarabiać, po prostu posłuchać muzyki. :)
    Pozdrawiam

0 29
  • #2 19 Wrz 2015 21:29
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Simeon90 napisał:
    Do ilu? Nic się nie da polecić bez określonego budżetu.
    Simeon90 napisał:

Wiem, że profesjonaliści będą oburzeni, ale ja nie zamierzam na tym zarabiać, po prostu posłuchać muzyki. :)
    To w takim razie może lepiej wyjąć profesjonalistę na jedną imprezę?

0
  • #3 19 Wrz 2015 21:39
    Simeon90
    Poziom 5  

Nie mam pojęcia ile kosztują takie sprzęty, dlatego nie podaję budżetu, bo nie mam przeznaczonej konkretnej kwoty.

Myślę, że profesjonalista nie jest mi potrzebny do tego, żeby włączyć muzykę. :)

Chodzi o to, żeby względnie ładnie to grało, po prostu.

1
  • #4 19 Wrz 2015 21:49
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Simeon90 napisał:

Myślę, że profesjonalista nie jest mi potrzebny do tego, żeby włączyć muzykę. :)
    Ale jest Ci potrzebny sprzęt. Kupowanie sprzętu na jedną imprezę nie ma sensu, zaś nagłaśnianie imprez sprzętem domowym spowoduje jego uszkodzenie.
    Simeon90 napisał: