Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yamaha RX479 - podłączenia sprzętu

HoneyBadger 20 Wrz 2015 01:32 1536 3
  • #1 20 Wrz 2015 01:32
    HoneyBadger
    Poziom 2  

Witam wszystkich,

To mój pierwszy post na forum. Jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o elektronikę więc proszę o wyrozumiałość :)

A więc robię remont w domu wymieniam sprzęt, kupiłem amplituner Yamaha RX 479, zestaw kolumn 5.1, tv sony KDL 55W809c, sony PS4 no i stara konsola Xbox 360 i dekoder polsatu.
    Ktoś mi powiedział, że wszystko mogę podłączyć przez amplituner to znaczy, ps4 nie wpinam do tv tylko w ampi i ma odtwarzać filmy blue ray i gry jak by był podłączony pod tv, bez utraty jakości . Nie wiedziałem, że tak można. Proszę skorektujcie mnie jeśli jestem źle poinformowany. Chce zrobić tak, w RX 479 jest jeden hdmi out i 6 in. Czyli najlepszy kabel hdmi jaki mam ma pójść w out i z niego do tv. Później pociągnąć kabel optyczny z ampi do tv dla lepszego dźwięku, bo niby arc w nie daje takiego, jak mi powiedział sprzedawca w euro agd.
    W te 6 wpinam po kolei PS4, Xbox 360 i dekoder polsatu.
    A jeśli chce np. nieraz oglądnąc tv bez kina na samych głośnikach to jeszcze jeden hmdi z dekodera do tv???
    Dobrze to rozkminiłem ?? :-? wiem pewnie banał ale plis podpowiedzcie :please:

Tak na marginesie do głośników i amplitunera lepiej włożyć gołą żyłę z kabla czy lepiej wczepić w tzw. bananka ten wtyk.....
    Dzięki z góry

0 3
  • Sklep HeluKabel
  • #2 20 Wrz 2015 09:56
    intenso
    Poziom 38  

Dobrze myślisz wszytko pod ampli a z ampli do tv.
    Sprzedawca w sklepie to kolejny debil wyszkolony do wyrwania jak najwięcej kasy
    Yamaha posiada Hdmi Pass Through, jak będzie wyłączona to przepuszcza i obraz i dźwięk do tv, Po Hdmi Arc jak i po kablu optycznym będzie ta sama jakość dźwięku.