Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór uczelni oraz kierunku studiów.

20 Wrz 2015 20:14 945 8
  • Poziom 7  
    Witam, od razu przejdę do sedna. Jestem uczniem klasy 4 technikum o profilu technik mechatronik, chciał bym dalej ciągnąc swoja edukacje. Jestem osoba zaciętą wiec w pytaniu nie chodzi o utrzymanie się na studiach tylko jaki kierunek i na jakiej uczelni. Osobiście myślałem o Rzeszowie i Wrocławiu, a konkretnie nad AiR oraz /mechatronikę(ale słyszałem opinie ze nie warto, bo jak mówią kierunek wszystko i nic) a może ktoś ma jakiś inny pomysł. Bardzo bym prosił o pomoc...i ze tak powiem losy mego życia w znacznej mierze będą zależały od przebiegu tej dysputy :D
    PS. Moje zainteresowania to bardziej teoria niż praktyka, bo przyjemność większa sprawia mi projektowanie/programowanie ale chciał bym zbudować transformera :D hahaha...taki żarcik
  • Poziom 31  
    Ja bylem na AiR w krakowie (AGH) i warto bylo.
  • Poziom 33  
    Mogę się wypowiedzieć co do AiR na PRz. Kierunek wszystko i nic, brak studiów magisterskich.
    Te same zadania problemowe wałkowane na każdym przedmiocie, różnica język i platforma sprzętowa. Brakowało mi tu elektroniki (coś było, coś...). Na automatyce to nawet Laplace'a nie było, a miałem go w technikum. Kierunek nastawiony pod informatykę. Nie polecam.
  • Poziom 7  
    no właśnie mnie interesuje chyba ten air tylko gdzie??? Rzeszów Wrocław Kraków??? no a może jeśli chodzi o programowanie mikrokontrolerów czy w ogóle programowanie ktoś cos może doradzić innego??
  • Poziom 31  
    No mi na tym na AGH w Krakowie (IMiR) było fajnie. Było trochę programowania mikrokontrolerów. Ciekawe studia. Z pracy po nich raczej wszyscy znajomi zadowoleni (ja też).
  • Moderator Samochody