Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

4 kamery IP - jak podłączyć do TV?

viktorvektor 20 Sep 2015 23:06 7956 24
Optex
    viktorvektor
    Level 9  
    Dzień dobry

Jestem bardzo początkującym w kwestii monitoringu, w zwiazku z tym proszę o wyrozumiałość.

Chciałbym możliwie najprostszym sposobem móc podłączyć 4 kamery IP do zwykłego dwuletniego telewizora (wszelakie wejścia HDMI, USB, itd). Co więcej chciałbym aby ekran był podzielony na 4 części, tak aby z każdej kamery był widok.

Chciałbym aby wszystko chodziło pod WiFi. Myślałem o jakimś urządzeniu usb bezpośrednio wpiętym do TV (ewentualnie router wpięty na kablu usb) które będzie łapać sygnał z wszystkich kamer (bazuję tu na tunerach usb które widziałem w necie - skoro jest coś takiego to może jest i dla kamer IP). Proszę o pomoc czego użyć.

Po co mi to: na posesję rodziców (do drzwi) zaczynają wchodzić coraz intensywniej domokrążcy, sprzedawcy runa leśnego, pijacy i żebracy. Chodzi o to żeby mogli sobie rodzice podejrzeć kto to jest zanim wyjdą do drzwi. Mają po prawie 80 lat wiec jest to kłopotliwe/niebezpieczne jeśli pojawia się ktoś nieznany.
  • Optex
    viktorvektor
    Level 9  
    Prosił bym o więcej informacji. Tak jak zaznczyłem na początku jestem absolutnie początkujący.

Znalazłem
    http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=1316978&&gclid=CN3l4JvShsgCFacewwodQjoAdg&gclsrc=aw.ds ale wydaje mi się że potrzeba tu wiekszej konfiguracji/oprogramowania. Czy się mylę?

Potrzebuje albo to co Pan opisał z "step by step" jak dla totalnego nooba/imbecyla albo coś innego z wersji: podłacz, naciśnij guzik, działa. :-)
    korek1
    Level 15  
    Kup lepiej rejestrator i będzie bez kombinacji. Najczęściej "chytry traci dwa razy" a coś mi się wydaje, że tutaj zasada będzie miała zastosowanie. Nie chodzi może o finanse ale czas jaki i problemy jakie będą nękać w trakcie i po instalacji.
  • Helpful post
    jpl