Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf 2 - wskażnik temp płynu

22 Wrz 2015 12:04 675 7
  • Poziom 16  
    Czujnik na silniku 100 procent sprawny.
    Po zwarciu przewodów na czujniku wskażnik nie porusza się .
    Po rozebraniu silnika sprawdziłem stabilizator na metalowej płytce ; wchodzi na niego 12 wychodzi około 9V.Na żarówkach podswietlenia licznika mam około 9 V - czy to dobrze czy powinno byc 12V ?
    Po rozebraniu licznika i po podłączeniu zasilania pod dwa skrajne wyprowadzenia wskażnika temp wskażnik sie wychyla.

    Nie działają żarówi podświetlenia przełacznika świateł i prawej strony przełączniki obok licznika - może to ma związek .
    Po przekręceniu kluczykiem zapłonu dioda ciśnienia silnika miga ale jak włącze krótkie światła -przestaje migac - może to ma związek i podpowie komus doswiadczonemu.

    Gdzie szukac przyczyny ?- dalej w liczniku ?
  • Poziom 20  
    Sprawdź czy licznik ma dobrą masę.
  • Poziom 16  
    grzegorzbuczylo napisał:
    Sprawdź czy licznik ma dobrą masę.

    sprawdziłem masa jest ok
    jak dostac się do skrzynki bezpieczników aby mieć dostęp do przewodów ?
    jakie napięcie powinno byc na zarówkach oświetlenia licznika ?
    prawdopodobnie idzie napiecie przez potencjometr regulacji jasności
  • Poziom 20  
    A ten stabilizator jest na płytce? Często są tam zimne luty nie wiem jak w dwójce ale w passatach B3 to częsta usterka.
  • Specjalista grupy V.A.G.
  • Poziom 16  
    grzegorzbuczylo napisał:
    A ten stabilizator jest na płytce? Często są tam zimne luty nie wiem jak w dwójce ale w passatach B3 to częsta usterka.

    sprawdziłem przejścia na całym iczniku na taśma są w porządku

    Dodano po 1 [minuty]:

    grala1 napisał:
    Sprawdzałeś instalację pomiędzy czujnikiem a licznikiem?
    Masa do czujnika dociera?

    tak jest masa przy czujniku

    nie świeci zarówka podświetlenia włącznika świateł i z prawej strony
  • Poziom 32  
    W tym samochodzie powody były dwa, albo stabilizator głupiał, albo przewód od czujnika zieleniał albo po prostu gnił (co zabawne po zwarciu przewodów we wtyczce czujnika wskaźnik normalnie podnosił się do max. temp.
  • Poziom 16  
    Temat rozwiazany powodem była korozja we wtyku czujnika temperatury.
    Pechowo umieszczony jest jak obrócony do góry i niewielkie ilości płynu dostaja sie do styków plus czasu i korozja robi swoje.
    Po wymianie czujnika naprawie złączki wszystko hula .
    Temat zamykam