Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lenovo z510 - Uszkodzona bateria, cały czas 100%

22 Wrz 2015 12:28 1986 6
  • Poziom 18  
    Witam.
    Win 8.1 PRO x64. Laptop chodził dobrze, potem wysiadł dysk. Wysłałem go na gwarancje, a gdy wrócił, do dysk sprawny, ale bateria ni ****.. Wyłączał się, a próba uruchomienia wskazywała na to, że bateria jest po prostu rozładowana. Poziom naładowania który pokazywał system wyglądał tak, jak by ktoś tam wpuścił funkcję random.. Wykonałem resetowanie wskaźnika za pomocą lenovo energy i teraz to już wgl dupa zbita, laptop cały czas pokazuje 100%. Po resecie również. Domyślam się, że skończy się to serwisem (mam chyba jeszcze gwarancję), jednak niebawem zaczynam studia i bez laptopa to jak bez ręki.
    A proszę o jakąś pomoc w diagnozie co dokładnie się dzieje.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Spec od monitorów
    Cytat:
    skończy się to serwisem (mam chyba jeszcze gwarancję), jednak niebawem zaczynam studia i bez laptopa to jak bez ręki.

    Nic nie kombinuj.

    Rozumiem , że laptop nie działa na baterii,!
    A na samym zasilaczu??


    _________________________
    Gnaj do serwisu.
    Do rozpoczęcia studiów masz jeszcze z dwa tyg. + "lekki luz na starcie" semestru
    czyli wystarczająco czasu dla serwisu Leonovo. ?!
  • Poziom 18  
    Działa na baterii, tylko nie jestem monitorowany o stanie naładowania baterii, przy ładowaniu procenty skaczą co ileś procent, jak by się powoli ładował, ale skok od 0 do 100% zajmuje mu jakieś 60min, to chyba ciut za szybko, no i normalnie trzymał ze 3-4h, a teraz po dwóch się wyłącza, więc myślę, że po prostu nie ładuje się do końca.
  • Poziom 18  
    W win 8 też można sterować, zapewne chodzi o chroniony tryb w którym bateria utrzymuje sie na poziomie 60%.

    A co do samego problemu, to nic nie dało przeinstalowanie programu.

    Dodano po 5 [godziny] 28 [minuty]:

    A że spytam, czy jest możliwe, że coś gdzieś w środku jest niedopięte ? Czy to może coś takiego powodować ? Pytam, bo np. miałem niedokładnie włożoną klawiaturę to może i w środku coś zepsuli.
  • Spec od monitorów
    (':idea:') (':idea:')
    Cytat:
    (mam chyba jeszcze gwarancję),
  • Poziom 18  
    lisek napisał:
    (':idea:') (':idea:')
    Cytat:
    (mam chyba jeszcze gwarancję),



    Wiem wiem, już uruchomiłem procedurę gwarancyjną, tak pytam z ciekawości :D





    EDIT

    Witam, mam że tak powiem zapytanie. Jeszcze nie wezwałem kuriera do siebie, a tymczasem bateria "naprawiła się". Chodzi tak jak powinna, procenty ładnie lecą z góry na dół i z dołu do góry. I nie wiem co z tym faktem zrobić, jak go wyśle, to i tak nic nie wykryją, a jak nie wyśle, a się zepsuje po gwarancji, to dupa.. Co byście doradzili ?