Witam.
Silnik 1.1 TU1M 54KM na monowtrysku, instalacja LPG 1-gen na mikserze z reduktorem Tomasetto AT Bluestar 100HP.
Chcę założyć BLOSa, z racji tego, że mam silnik w bdb stanie, dużo jeżdżę i 54KM zamulone mikserem strasznie opornie jedzie.
Dolot w tym silniku jest na filtrze powietrza walcowym, więc instalacja BLOSa na fabrycznym dolocie jest niemożliwa, byłby za daleko od przepustnicy.
Chcę wykonać metalowy kaptur na wtryskiwacz z dolotem 70mm, bardzo podobny, jak występuje np. CC 900, albo w porobionych 1.1 na KJS.
Cały dolot miałby wyglądać tak- wspomiany kaptur>łącznik sylikonowy>BLOS>łącznik>kawałek prostej rury do pasa przedniego>stożek albo puszka z filtrem np. od Golfa III 1.6.
Wątpliwości nam takie:
-BLOS wymaga na rurze fazy lotnej krokowca (II gen), czy nie ma być tam nic?
-czy parownik nie jest za mały na BLOSa
-jak się ma naturalny przepływ powietrza do LPG na BLOSie, wiadomo, że ma mikserze gdy fabryczny dolot ma wlot do kierunku jazdy (tłoczenie powietrza) to silnik się dławi za ubogą mieszanką i trzeba ten efekt usuwać (dławić dolot, przestawiać wylot)
To chyba wszystko co chciałbym wiedzieć. Pozdrawiam.
Silnik 1.1 TU1M 54KM na monowtrysku, instalacja LPG 1-gen na mikserze z reduktorem Tomasetto AT Bluestar 100HP.
Chcę założyć BLOSa, z racji tego, że mam silnik w bdb stanie, dużo jeżdżę i 54KM zamulone mikserem strasznie opornie jedzie.
Dolot w tym silniku jest na filtrze powietrza walcowym, więc instalacja BLOSa na fabrycznym dolocie jest niemożliwa, byłby za daleko od przepustnicy.
Chcę wykonać metalowy kaptur na wtryskiwacz z dolotem 70mm, bardzo podobny, jak występuje np. CC 900, albo w porobionych 1.1 na KJS.
Cały dolot miałby wyglądać tak- wspomiany kaptur>łącznik sylikonowy>BLOS>łącznik>kawałek prostej rury do pasa przedniego>stożek albo puszka z filtrem np. od Golfa III 1.6.
Wątpliwości nam takie:
-BLOS wymaga na rurze fazy lotnej krokowca (II gen), czy nie ma być tam nic?
-czy parownik nie jest za mały na BLOSa
-jak się ma naturalny przepływ powietrza do LPG na BLOSie, wiadomo, że ma mikserze gdy fabryczny dolot ma wlot do kierunku jazdy (tłoczenie powietrza) to silnik się dławi za ubogą mieszanką i trzeba ten efekt usuwać (dławić dolot, przestawiać wylot)
To chyba wszystko co chciałbym wiedzieć. Pozdrawiam.