Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Romet Ogar 205 - Brak mocy 2 Bieg

Kamis023 22 Wrz 2015 20:04 1551 7
  • #1 22 Wrz 2015 20:04
    Kamis023
    Poziom 3  

    Witam

    Mam problem z ogarem 205 gdyż traci moc podczas jazdy ciężko skręca się na obroty albo gaśnie. Nie wiem co się mogło stać bo wcześniej było normalnie bo silnik przeszedł generalny remont łożyska simmeringi i góra. Nie jestem do końca pewien ale myśle że to może wina oleju Mixol S który stosowałem ostatnio, gdy go stosowałem na początku normalnie chodził a teraz strasznie zesłabł z mocą.. teraz wlałem olej flex i dodatek co przeczyszczania układu paliwowego i troche lepiej idzie ale po dłuższym czasie się dusi i przymula na 2 biegu i nie wiem co może być...był regulowany gaznik zapłon iskra przerywacz ale nie pomogło..
    Proszę o pomoc bo troche sie z nim mordowałem i już nie mam sił co z nim zrobić.

  • #3 23 Wrz 2015 16:48
    Kamis023
    Poziom 3  

    No mi się wydaje że raczej tak no bo po generalnym remoncie przejechałem nim już jakieś 400 km i do tej pory było zawsze dobrze. Mój tata mówił że może simmering od strony sprzęgła ale to raczej chyba nie to bo były wymieniane.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Jeszcze ma problem z obrotami tak jakby gaznik sam się ustawiał raz ma wysokie potem niskie a jak pojezdze nim to potem niskie i po kilku sekundach zgaśnie.

  • #5 26 Wrz 2015 23:10
    Kamis023
    Poziom 3  

    Dolot jest szczelny. Dzisiaj zalozylem nowa uszczelke i silikon i to samo

    Dodano po 3 [godziny] 36 [minuty]:

    Gaznik byl caly czyszczony

  • #6 27 Wrz 2015 22:32
    herki1996r
    Poziom 11  

    Różne miałem przypadki. Raz był zbyt duży luz pierścieni na tłoku przez co koledze ogar na drugim biegu ledwie się toczył, innym razem były rysy na głowicy. Czasem miałem też tak, że jak ustawiłem przerwę na platynkach 0,40 to nie odpalił pomimo dobrej iskry, a na 0,30 był słaby. Trzeba było metodą prób i błędów eliminować. Ja na twoim miejscu sprawdziłbym cylinder i jaki luz mają pierścienie. Potem wyregulowałbym zapłon i gaźnik. Jakie masz zębatki? Tam cudów nie ma, skoro remont był robiony " w środku" ale wolę się upewnić czy cylinder też sprawdzałeś. Sprawdź też na innej świecy i kondensatorze. Z tymi obrotami to może przez to, że linka ci się blokuje, jak skręcisz kierownicą np?

  • #7 28 Wrz 2015 18:26
    Kamis023
    Poziom 3  

    Nie linka jest dobrze i nie blokuje. Dzięki herki sprawdzę górę i dam odpowiedz.

  • #8 19 Lis 2015 18:45
    Kamis023
    Poziom 3  

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Okazało się że tylne koło z jakiegoś powodu hamowało i obciążało silnik.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME