Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C3 1.4 16V hdi Delphi - Citroen c3 1.4hdi v16 - bład PO201 P1163

gregoryse 22 Wrz 2015 21:01 2718 13
  • #1 22 Wrz 2015 21:01
    gregoryse
    Poziom 15  

    P0201 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - Korekcja wtrysku poza granicami
    P1163 Brak regulacji przez przyśpieszeniomierz - Brak okresowej regulacji wtrysku

    Jak złapie błędy to ciężko odpalić rano, śmierdzi spalinami.
    Po kasowaniu odpala bez problemu. Błąd łapie po kilku km jazdy.
    Błędy odczytane Lexia. Sprawdzając historie błędów, to pojawiały się już od kilku tys przebiegu.

    Co to jest przyśpieszeniomierz ?
    Coś mi się wydaje że jeden błąd wynika z drugiego. Pierwszy od góry w programie jest P0201.

    0 13
  • Pomocny post
    #2 23 Wrz 2015 17:14
    piotrekwoj1
    Poziom 37  

    Wydaje mi się że masz uszkodzony wtrysk. Robiłeś próbę przelewową?

    0
  • #3 27 Wrz 2015 16:14
    gregoryse
    Poziom 15  

    Jeszcze nie robiłem, ale się przygotuje do tego i dam znać.

    Zamiana wtrysków miejscami coś mi da?
    Przy demontażu można je wyciągnąć bez większych problemów, czy siedzą tak mocno jak zwykłe wtryski.

    0
  • #4 27 Wrz 2015 19:33
    kidu33
    Poziom 15  

    Tak możesz zamienić miejscami.

    0
  • #5 28 Wrz 2015 22:47
    gregoryse
    Poziom 15  

    Test przelewu wykonany
    tutaj wyniki
    C3 1.4 16V hdi Delphi - Citroen c3 1.4hdi v16 - bład PO201 P1163
    Różnica bardzo duża :cry:

    Butelka 1 to pierwszy wtrysk od strony rozrządu. Jak to jest z tą numeracją w programie?


    Jeszcze jedna sprawa. Znalazłem opcje
    C3 1.4 16V hdi Delphi - Citroen c3 1.4hdi v16 - bład PO201 P1163

    Test nie przechodzi tylko wyrzuca błąd tak jak na zdjeciu. Tylko za pierwszym razem silnik zwiększył obroty na sekunde. Następne testy za każdym razem błąd Problem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Jakaś nieszczelność?

    0
  • #7 28 Wrz 2015 23:21
    gregoryse
    Poziom 15  

    Jednak wtrysk?

    Jak to jest z numeracją wtrysków. Dobrze kombinuje, że liczymy od strony rozrządu.
    Dlaczego pokazuje wtrysk 1 a wychodzi że jest problem z 4.

    0
  • Pomocny post
    #9 29 Wrz 2015 08:18
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 07 Paź 2015 21:12
    gregoryse
    Poziom 15  

    Dzięki za podpowiedzi.
    Za robotę wtrysku zapłaciłem 400 zł. Po założeniu nie wywala błędu. Auto pali normalnie.

    0
  • #11 25 Paź 2015 22:07
    gregoryse
    Poziom 15  

    Witam ponownie

    Pojawiły się nowe problemy.
    W czasie jazdy przestaje działać obrotomierz, szarpie autem. Nie ma tutaj jakieś reguły, po wyłączeniu silnika i zapaleniu dalej działa ok.

    Odczytane błędy LEXIA

    PRĘTKOŚĆ OBROTOWA SILNIKA WARTOSC OTRZYMANA JEST NIEPRAWIDŁOWA - bład odczytany z ZESTAW WSKAZNIKOW - nie mam nr błędu

    SYGNAL WALKA ROZRZADU UTRATA SYNCHRONIZACJI P0341 bład w sterowniku silnika

    SYGNAL [REDKOSCI POJAZDU PREDKOSC ODEBRANA POPRZEZ SIEC CAN NIEPRAWIDLOWA P0500


    Pierwsze 2 błędy, oraz zanik działania obrotomierza wskazywały wg mnie na czujnik wałka rozrządu. Wymieniłem na używany, i dalej takie same objawy.

    Jakieś pomysły

    1
  • #12 25 Paź 2015 22:17
    domex32
    Moderator na urlopie...

    gregoryse napisał:
    Pierwsze 2 błędy, oraz zanik działania obrotomierza wskazywały wg mnie na czujnik wałka rozrządu. Wymieniłem na używany, i dalej takie same objawy.

    Jakieś pomysły


    Przecież to oczywiste że masz problem z czujnikiem położenia wału...

    0
  • #13 25 Paź 2015 23:28
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    domex32 napisał:
    masz problem z czujnikiem położenia wału...
    Albo za wiązkę szarpano i teraz wiązka do naprawy. Jak to zwykle bywa.

    0
  • #14 10 Maj 2017 23:33
    gregoryse
    Poziom 15  

    Problem był z czujnikiem wału

    0
  Szukaj w 5mln produktów