Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a4 - twardy pedał hamulca

23 Wrz 2015 16:04 4536 14
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich mam problem z hamulcami pedał hamulca jest twardy i słabo auto hamuje , wymieniłem serwo , odpowietrzyłem hamulce i nadal jest ten sam problem po naciśnięciu hamulca 2/3 razy robi się bardzo twardy jakby wspomaganie nie działało i nie hamuje
  • Poziom 17  
    No i co?Podciśnienie ile wynosi?Przelotka gumowa nie zassana?Zaworek sprawny ?Diesel benzyna?Wysil się troszkę.
  • Poziom 11  
    Po 2, 3 razie to raczej w miarę normalne, zależy też jak mocno jest twardy. Ale ile wynosi podciśnienie zaraz za vacu pompą ?
  • Poziom 11  
    ciśnienia są dobre sprawdzał kolega mechanik który nie jest laikiem 20 lat w tym robi Audi diesel 2002r 1,9 130km
  • Poziom 11  
    dobre to znaczy ile ?
    i wiem bo mam takiego samego że, po 2 naciśnieciu nie ma źle jeszcze ale po 3 już czuć że jest twardy więc może trochę tylko przesadzasz ?
  • Poziom 11  
    nie pamietam ile kolega mówił ze jest dobrze i nie przesadzam po drugim razie jest tak twardy ze nie ma hamowania jakbyś cisnął w kamień mam jeszcze inne auta z grupy Vw , i tutaj było dobrze do momentu aż sie spierniczyło
  • Poziom 11  
    -0,8 bara by musiało być, po naciśnięciu spaść do 0,3? i dość szybko wrócić... Może vacu już jest padnięte? bez jakichkolwiek pomiarów vacumetrem raczej nic nie zdziałasz..
  • Poziom 11  
    właśnie koleżka mówił że chyba jest 0,7
  • Poziom 11  
    no to jeszcze w miarę, pytanie tylko jak po naciśnięciu hamulca i puszczeniu go, powraca to ciśnienie..
  • Poziom 11  
    jutro zapytam mechanika

    Dodano po 52 [sekundy]:

    serwo na pewno działa dobrze ponieważ po naciśnięciu hamulca i trzymaniu go pedał opada
  • Poziom 11  
    to nie świadczy o tym, po prostu może zużywać za dużo podciśnienia a vacu robić go za mało, teraz trzeba tylko to sprawdzić
  • Poziom 25  
    To czemu ten kolega ,który nie jest laikiem nie zdiagnozował usterki do końca i szukasz pomocy na forum? coś mi tu śmierdzi ;)
  • Poziom 35  
    Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój.
    Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
  • Poziom 11  
    Masz racje, ale takie nasze gdybanie nie prowadzi do niczego... Na warsztat!
  • Poziom 11  
    załaozone drugie serwo i jest dobrze