Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

silnik 1 fazowy Capral - gdzie podłączyć kable, aby ten silnik uruchomić?.

25 Wrz 2015 06:48 2439 12
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Pod U1 V1, na pokrywie masz opis.
  • Poziom 5  
    Dzięki.Czyli pod żółty i czerwony i bez różnicy, który jest plus?Wiem ,że jest opis,ale jestem laikiem w tych sprawach, dlatego poprosiłem o pomoc, żeby przypadkiem nie popsuć nowego silnika.
    Jeszcze raz bardzo dziękuje za odpowiedz. Jadę zaraz kupić przewód i podłączam:-)
    Pozdrawiam

Dodano po 39 [minuty]:

A jeszcze jedno...Co z uziemnieniem?Jest potrzebne?Jesli tak to gdzie podlaczyc?
  • Pomocny post
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Olekgdynia napisał:
    Czyli pod żółty i czerwony

Widzę dwa żółte i dwa czerwone, ale zaciski masz oznaczone. Jest tylko wątpliwość czy mostki masz przełożyć czy macherzy źle założyli tabliczkę przyłączeniową.

Olekgdynia napisał:
    który jest plus?

To jest silnik prądu przemiennego, nie możesz go zasilać prądem stałym!

Olekgdynia napisał:
    Co z uziemnieniem?Jest potrzebne?Jesli tak to gdzie podlaczyc?

Potrzebne, trzeba zacisk połaczony z korpusem.
  • Poziom 5  
    Jednak chyba musze sie wybrac do jakiegos zakladu,bo raczej nikt nie jest w stanie tak na odległość mi doradzić :-/
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 5  
    No wlasnie..ten czarny konczy sie wsuwka wetknieta w cos co przypomina jakies zabezpieczenie(?)Tylko dziwne jest,bo w tym czyms jest jeszcze jedno miejsce na wsuwke a z nim zaden przewod juz sie nie laczy/jest wolne.Z zewnatrz obudowy jest jakby jakis przycisk.
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Aby rozwiać nasze wątpliwości zrobiłem zdjęcie z silnika w mojej sprężarce. silnik 1 fazowy Capral - gdzie podłączyć kable, aby ten silnik uruchomić?.
  • Pomocny post
    Poziom 20