Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jedna Kolumna Estradowa

06 Cze 2005 19:42 1601 14
  • Poziom 17  
    Witam!
    Chcialbym zbudowac kolumne estradowa na dyskoteki szkolne. Mam juz do dyspozycji jedna od szkoly ale niemam o niej zielonego pojecia. Wiem tylko tyle ze gra glosno.
    Mam juz plyty na obudowe (18mm i 12mm (dziadek stolarz:P)) i niemam pojecia co potrzebuje jeszcze do tego dokupic. Mialem propozycje od kumpla kupienia glosnika niskotonowego, ale wiem tylko tyle ze ma 400W i 30cm srednicy. Potrzebuje zmiescic sie w granicy 100-150zl. Kolumna ma byc praktycznie do kazdej muzyki. Dyskoteki odbywaja sie na korytarzu wiec trudno tu mowic o jakis wymiarach, ale tak srednio 80m2. Chodzi mi w sumie aby bylo glosno i zeby slyszalny byl bas.
    Bardzo prosil bym o jakies rady i linki bo jestem zielony :)
    Dzieki i Pozdrawiam![/u]
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    strasznie mało precyzyjnie piszesz... zastanów się najpierw ile kasy chcesz w to zainwestować a jesli już ją zainwestujesz to czy będziesz miał cym tą kolumne zasilić. Jak chcesz żeby był słyszalny bas to zainwestuj w stx'a 38/300/x/ae. dosyć tanio i całkiem nieźle gra(stosunkowo wysoki spl) za cenę jednak taką co podałeś to możesz kupić młodszego brata czyli 30/200/x/ae. myślę że w tej cenie nie znajdziesz nic lepszego o sprawdzonych parametrach. do tego tube stx'a albo jak się nie chcesz bawić w zwrotkę to piezoelektryka daj na sopran i możesz grać, bebechami to to może nie zatrzęsie ele głosno powinno być dosyć.

pzdr

btw. co to był za głośnik co kumpel chciał ci opchnąć?? coś mi przy tej średnicy śmierdzą te waty :)
  • Poziom 17