Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra KAT 1.6 1999 - Nie zamyka się szyba kierowcy

26 Wrz 2015 14:22 876 10
  • Poziom 5  
    Witam!
    Od jakiegoś czasu mam problem w swojej asterce z szyba kierowcy. Otóż gdy szyba jest zamknięta można ją opuścić ale jest problem z zamknięciem. W drzwiach mechanizm słychać działa, bo coś stuknie ale szyba nawet nie drgnie. Dopiero po jakimś czasie w czasie jazdy gdy próbuję ją zamknąć się udaje. Nawet gdy przypadkiem dotknę przycisku otwarcia szyba osunie się np. 10 cm i próbując ją podnieść szyba leci w dół...
    Co to może kurka być??? Czytałem że przewód w drzwiach lub styki zawalone... HELP!!!
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Nie rozbierzesz drzwi to się nie dowiesz. Może linka zaczyna się rozwarstwiać, albo uszkodzeniu uległ sam mechanizm. Skoro słychać cykanie przy próbie zamknięcia raczej nie obstawiałbym wiązki w drzwiach. Sprawdzić warto jednak wszystko.
  • Poziom 5  
    Zatem jak rozebrać drzwi by nic nie uszkodzić???
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Normalnie. Ściągnąć tapicerkę i wymienić mechanizm, bo z tego co piszesz wynika, że wyłamały się w nim ząbki i w tej pozycji mechanizm się zacina.
  • Poziom 5  
    Ale od czego zacząć, żeby nic nie uszkodzić? Jak ona jest montowana? Na klipsy wciskowe?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Oj, musiałbym zobaczyć tą tapicerkę. Tam jest kilka śrub, trzeba kilka plastików podważyć. Na dole chyba też są śrubki... Nie pamiętam dokładnie. Ja to robię intuicyjnie. Całość zajmuje mi kilka minut.
  • Poziom 10  
    Odkręcasz wszystkie śruby ,tapicerka się trzyma na zatrzaskach plastikowych spokojnie podważyć można śrubokrętem tylko ostrożnie żeby nie porysować lakieru ,uchylisz tapicerkę i powinieneś zobaczyć z boku te zatrzaski trzeba pociągnąć ,kilka możesz uszkodzić ale bo to tylko plastik ,podwędzasz dookoła i po sprawie...Powodzenia
  • Poziom 5  
    A co Wy, Panowie... Cały mechanizm podnoszenia/opuszczania drzwi jest nie skręcany a nitowany... Musiałbym wszystkie nity rozwiercić żeby wiedzieć co mu jest. To prawdopodobnie przekaźnik, ale żeby się tam dostać to trzeba go wyjąć,a żeby wyjąć musiałbym usunąć łącza nitowane... Masakra... jeździć teraz z otwartą szybą... ;/
    Szyba jest w drzwiach, tj. między blachami drzwi. Nawet nie bardzo mam tam jak ruszyć ręką...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Witaj w świecie opla :D
    Rozwiercenie tych nitów, to betka. Weź sobie latarkę i lusterko i popatrz, czy nie wyjadło ci zębów na tym półksiężycu, albo nie powyrywało plastików z prowadnic. Jeśli to nie usterka związana ze sterowaniem, to i tak czeka cię rozwiercanie, nawet się nie broń.
  • Poziom 5  
    Zaraz zakupuje nowy mechanizm i wymieniam.