Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Laguna I LPG - 1.8 rozerwało już 2 obudowy filtra!

kukiz1986 27 Sep 2015 11:18 1554 18
  • #1
    kukiz1986
    Level 27  
    Witajcie. Czy ma ktoś pomysł na ten samochód? Rozerwało mi już 3 obudowy filtra. Nie mam już nawet gdzie kupić. Cenią jak za zboże.

    Instalacja mieszalnikowa I gen na "śrubę". Wymieniono parownik na tomasetto 100HP, kable, świece a auto jak strzelało tak strzela. Żadna próba regulacji nie pomaga. Ma ktoś pomysł co może być powodem?

    Czy zamiast org filtra mogę założyć stożek? Obudowy są strasznie drogie... chyba wiedzą że te auta walą jak z armaty.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #5
    ociz
    Moderator of Cars
    W 8V płytki, w 16V hydro.
  • #6
    trumnica
    Level 18  
    Kiedyś miałem ten sam problem, pomogła wymiana cewki. W moim przypadku zapisany był również błąd cewki w sterowniku (kontrolka nie świeciła).
  • #8
    milejow
    Level 43  
    Podparte zawory albo wypalone już gniazda.
  • #9
    robokop
    Moderator of Cars
    milejow wrote:
    Podparte zawory albo wypalone już gniazda.

    Powinna kuleć na zimno, do zgaśnięcia włącznie.
  • #11
    robokop
    Moderator of Cars
    A słyszałeś kiedy o czyś takim jak diagnostyka? Zawory kiedy ostatnio regulowane?
  • #12
    kidu33
    Level 15  
    Po pierwsze jak jeździ na benzynie?
  • #14
    kidu33
    Level 15  
    Skoro tak to ci zubaża mieszanke.
    Gdzie mieszalnik? Ma być na wtrysku.

    Rozkręć śrubę albo wymień stary parownik.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Nie możesz założyć stożka bo będzie jeszcze gorzej.
  • #15
    kukiz1986
    Level 27  
    Sprawa wygląda tak. Auto do tej pory działało prawidłowo więc nie wiem czy mieszalnik mógłby być problemem. Jest założony za przepustnicą. Na wtrysku nie jest bo jest to wielopunkt.

    Parownik nowy. Tomasetto 100HP

    Stożek założyłem, dołożyłem także na rurę z dolotu klapę antywybuchową która średnicą lekko zwęża dolot więc myślę że dolot ma dobre podciśnienie i gaz z mieszalnika mimo stożka pobiera prawidłowo.

    Zawory sprawdziłem przed chwilą, luzy książkowe...

    Renault Laguna I LPG - 1.8 rozerwało już 2 obudowy filtra!
  • #18
    ociz
    Moderator of Cars
    Jak będziesz do tego podchodzić tak jak do tej pory, to może być tylko jeszcze gorzej na IV generacji.
    Chyba że zrobisz raz a porządnie, to wtedy będziesz zadowolony.
  • #19
    zdzichra
    Level 30  
    kukiz1986 wrote:
    Nie robię już nic, nie mam siły, co się ustawi lepiej to za chwile znów jest do bani. Zakładam sekwencję, choćby najprostszą bo I gen w tym aucie to wieczne regulacja a samochód i tak chodzi do bani.


    I to jest najsłuszniejsza opcja do pełnego wtrysku tylko sekwencja gdybyś to zrobił wcześniej zaoszczędziłbyś kilka obudów,a byłaby część kasy na sekwencję :)