Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kaspersky Rescue Disk - brak internetu

adamm1709 27 Wrz 2015 16:03 2682 32
  • #1 27 Wrz 2015 16:03
    adamm1709
    Poziom 12  

Witam serdecznie, chciałem sobie przeskanować tym kompa, ale jak włączę już ten program, to nie mam internetu i nie wiem jak go włączyć, a muszę uaktualnić bazę danych.
    Proszę o pomoc.

0 29
  • #3 27 Wrz 2015 16:43
    adamm1709
    Poziom 12  

No używam bądź używałem ich. Ale ten Kasperski włącza się jakoś tak, że Windows jest nie włączony, z BIOSu czy jakoś nie znam się dokładnie, sugeruje się tym filmem:

Link

0
  • #5 27 Wrz 2015 16:49
    Kolobos
    Spec od komputerów

Na filmie jest mowa o "Kaspersky Rescue Disk", a nie "Kaspersky Security Scan", zdecyduj sie o co Ci chodzi. Po co chcesz skanowac z plyty? To strata czasu jezeli nie masz infekcji plikow wykonywalnych.

0
  • #6 27 Wrz 2015 16:56
    adamm1709
    Poziom 12  

Źle napisałem, wybaczcie, chodzi o Kaspersky Rescue Disk.

Przeskanować sobie chciałem z pendrivea. Nie mam raczej wirusów/problemów, ale chciałem sobie tym przeskanować czy mi coś głęboko gdzieś nie siedzi i mnie nie ogląda. :)

0
  • #7 29 Wrz 2015 20:04
    adamm1709
    Poziom 12  

No więc tak na poważnie, no to co ten program jest do bani czy co ?

0
  • #8 29 Wrz 2015 20:29
    Kolobos
    Spec od komputerów

Nie jest, ale w Twoim przypadku skanowanie przy jego pomocy jest calkowicie zbedne.

0
  • Pomocny post
    #9 30 Wrz 2015 11:04
    helmud7543
    Poziom 42