Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Pajero Sport - Stag 300 Premium zamiana z e-gas

28 Wrz 2015 13:39 1224 5
  • Poziom 9  
    Witam,
    - Mitsubishi Pajero Sport 3.0 v6, 2005r. około 170KM
    - sterownik E-gas, Sly Injection 6-8
    - wtryskiwacze Matrix mj-xjm

    Pytania:

    - Czy Stag 300 Premium to dobry wybór, czy lepiej Stag 4 ?
    - Czy Stag będzie poprawnie działał z wtryskami xm-xjm ?
    - Jakie wtryskiwacze powinienem zamontować ? Zależy mi na jakości, wydajności i niezawodności.
    - Czy powinienem zamontować podgrzewacze wtrysków ?
    - Czy z pomocą kolegów z forum będę w stanie sam zamontować i skalibrować ten sterownik ? Oprogramowanie i kabel zakupie.

    Do dobrego warsztatu LPG mam 1800km, a nie chce więcej magików.

    Dziękuje za pomoc I Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Stag 4 jest do 4 cylindrów, tylko 300-6 a jeśli już to QMAX.
    Ja ci polecę TECH 316/326 w zupełności wystarczy, listwa XJM to bardzo dobra listwa ale ja bym cie namówił na zmianę na HS211 lub barracuda pojedyncze zamontowane najbliżej kolektora, gdyż wężyki je łączące mają niekorzystny wpływ na dawkę gazu a co za tym idzie trudniej poprawnie ustawić auto a tak przeważnie w TECHu sam suwak wystarczy a w STAGu sam mnożnik i zbędę jest kręcenie korektami po RPM.
    Podstawa to dobre wtryski i dobry montaż, resztę opędzi każdy sterownik LPG.
    Podgrzewacza nie montuj, zamiast niego zainwestuj w ALEX ULTRA 360 jako filtr fazy lotnej.
    Co do regulacji, jeśli znasz zasadę dawkowania PB, korekty STFT, LTFT, stan pętli CL, OL, rozumiesz co się dzieje pod maską to tak, jeśli nie to sporo będziesz musiał się nauczyć a upalić głowicę to akurat nie problem. No i sam kabelek to 90% sukcesu, ja do pełni szczęścia mam jeszcze AFR LM-1.
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    psooya napisał:
    Stag 4 jest do 4 cylindrów, tylko 300-6 a jeśli już to QMAX.
    Ja ci polecę TECH 316/326 w zupełności wystarczy, listwa XJM to bardzo dobra listwa ale ja bym cie namówił na zmianę na HS211 lub barracuda pojedyncze zamontowane najbliżej kolektora, gdyż wężyki je łączące mają niekorzystny wpływ na dawkę gazu a co za tym idzie trudniej poprawnie ustawić auto a tak przeważnie w TECHu sam suwak wystarczy a w STAGu sam mnożnik i zbędę jest kręcenie korektami po RPM.
    Podstawa to dobre wtryski i dobry montaż, resztę opędzi każdy sterownik LPG.
    Podgrzewacza nie montuj, zamiast niego zainwestuj w ALEX ULTRA 360 jako filtr fazy lotnej.
    Co do regulacji, jeśli znasz zasadę dawkowania PB, korekty STFT, LTFT, stan pętli CL, OL, rozumiesz co się dzieje pod maską to tak, jeśli nie to sporo będziesz musiał się nauczyć a upalić głowicę to akurat nie problem. No i sam kabelek to 90% sukcesu, ja do pełni szczęścia mam jeszcze AFR LM-1.
    Pozdrawiam


    Dziekuje za rady, bardzo pomocne.

    Chcialbym jednak pozostac przy STAG 300-6 Q max ze wzgledu na adaptacje OBD i bardzo dobre opinie. Do tego moge go kupic w bardzo atrakcyjnej cenie.
    Czy ten sterownik bedzie dzialal bez problemow z listwami XJM ?
    Wtryskiwacze wymienie w pozniejszym terminie ale napewno beda to hs211 pojedyncze.
    Filtr ALEX ULTRA 360 zamontuje napewno.
    Co do montazu i kalibracji chcialbym to jednak wykonac sam ze wzgledu na bardzo zle doswiadczenia z tutejszymi fachowcami. Mam nadzieje ze koledzy z forum pomoga.
    Jeszcze raz dziekuje za pomoc.

    Dodano po 2 [minuty]:

    przemek25l napisał:
    Q MAX 6 cyl. Znając życie jeszcze zmienisz reduktor bo na 99% już dycha rękawami lub będzie niewydolny.


    Q max bedzie napewno. Reduktor juz wymienilem tak jak i zbiornik razem z wielozaworem.
    Dziekuje