Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Passat B3 TDi AFN - Brak napięcia na pompie paliwa

28 Wrz 2015 21:47 1602 12
  • Poziom 8  
    Witam, jestem w trakcie swapa w passacie B3 z silnika 1.9D 1Y na AFN z passata B4.Od razu na wstępie zaznacze że immo jest usunięte, ecu sprawdzone w innym aucie i wszystko chodzi. Ale do rzeczy, przelozyłem całą kompletna wiązke, razem ze skrzynka bezpieczników nie jakąs pocięta wszystko podłączone i od razu pojawił się problem. Najpierw licznik raz chodzą kontrolki a nie działają wyswietlacze (zegarek,przebieg) a raz dokladnie na odwrót chodza wyswietlacze a kontrolki nie działają. Mało tego przekręcam kluczyk zaczynaja grzać swiece dosc długo ok 15sek dokladnie przez ten czas podawane jest napięcie na zawór n109, gdy tylko przekaznik swiec cyknie i rozlącza swiece od razu nie ma napiecia na zaworze n109. Wiązka wydaje sie byc wporządku, nie mam pojecia co może być przyczyną takiego bałaganu, możliwe ze skrzynka bezpiecznikow którą przełożyłem jest wadliwa i ona wprowadza taki bałagan? Gdy podłącze zawór na "krótko" auto przy odpalaniu zaczyna dymić, czyli dostaje paliwo ale nie odpala bo cos go jakby blokuje, tak jakby ecu nie miał zasilania?
    Jeszcze jedno pytanie, w nowej wiązce w okolicach akumulatora wychodzą 2 dosc grube przewody brązowo czerwony i czerwony, jeden podlaczylem do masy a ten czerwony ma być do plusa? gdy go podłączam nic sie nie dzieje, zupelnie bez roznicy czy jest podlaczony czy nie.
    Prosze o pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    Myślę że brązowo czerwony to na pewno nie jest masa w tym aucie.

    Dodano po 1 [minuty]:

    ps.brązowy tak masa, ale brązowo czerwony to już nie.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 8  
    To oba podłączyć pod plus? jeden jest wyraźnie krótszy właśnie ten brązowo czerwony i pasuje tak jakby pod mase, ale nie jestem pewny, zaden bezpiecznik nie wywalił
  • Poziom 20  
    Ten przewód jest brązowy z czerwonym paskiem czy czerwony z brązowym paskiem?
    Nastawnik odzywa się, słychać cykanie przy włączaniu zapłonu?
  • Poziom 8  
    Przewód jest brązowy z czerwonym paskiem, dalem go ostatecznie pod mase a czerwony do plusa. Coś mu naddało i auto odpaliło, ale został problem z licznikiem tzn nie pokazuje obrotow i nie działają kontrolki lub na odwrót dzialaja kontrolki a nie dzialaja wyswietlacze no i zauważyłem że jest totalny brak reakcji na pedał gazu, gdzie szukać winy?
    Może być winna wtyczka przy silniku ta duża? Bo coś topornie wchodziła jedna w drugą
  • Poziom 20  
    Mogły się piny pozaginać. Diagnozuj VCDSem i napisz jakie kody.
  • Poziom 8  
    Narazie nie mam mozliwosci zdiagnozowac programem, ale ogolnie co do licznika to wszystkie piny wyglądaja ok, mam nawet dwie wiazki i przelozylem ta druga i jest to samo. Przełożyłem też cała skrzynke bezpiecznikow i nic sie nie zmienilo.Podejrzewam że licznik nie dostaje plusa po stacyjce, tylko ktory to jest pin? Ale bardziej nurtuje mnie ten pedal gazu, idzie sam potencjometr wykręcić czy trzeba wyciągać znow cale pedaly? Bo tam akurat nie widać czy z pinami wszystko ok
  • Poziom 20  
    Chodzi mi o te piny w tej wtyczce co topornie wchodziła jedna w drugą
  • Poziom 8  
    Rozumiem, sprawdze jutro. Tylko czy możliwe jest że przez nią moze byc tyle problemow? Bo wtyczka od pompy jest osobna i idzie do głównej wiązki silnika a w tej duzej wtyczce głównie ida przewody od swiec, predkosci ze skrzyni biegow oraz czujnikow temp plynu,oleju itp
  • Poziom 20  
    Ale licznik może wariować.
  • Poziom 8  
    ok jutro posprawdzam i dam znać. Zostanie mi wtedy tylko ten pedał gazu, ale to może wykręce przy chwili czasu potencjometr i sprawdze piny bo zupelnie zero reakcji, chodzi po prostu na wolnych obrotach
  • Poziom 20  
    Zrób diagnozę bo bez tego ani rusz.
  • Poziom 8  
    Liczniki ogarnięte tzn. psikłem WD w dużą wtyczke przy silniku i podpiąłek w skrzynke bezpieczników wtyczke do gniazda D bo gdzieś się zapodziała. Odpalił i wszystko chodzi lacznie z komputerem pokładowym prócz pedału gazu no i mruga kontrolka świec.
    Zapomniałem dodać ze auto grzeje bardzo dlugo swiece a po odpaleniu auto trzyma cały czas ok 1100obr/min