Witam temat dotyczy Chrysler Sebring II 2.0 16v, zmieniałem termostat bo był cały czas otwarty, po złożeniu dolałem płynu, przejechałem na równą powierzchnie w celu sprawdzenia czy wlałem tyle ile trzeba i zobaczyłem że dziwnie kopci na biało, zgasiłem, sprawdziłem płyn było za mało. Dolałem rozgrzałem auto kopcenie ustało.
Czym to może być spowodowane (kopcenie) ?
Płynu nie ubywało wcześniej oleju też nie. Teraz już nie kopci. Pytałem się mechanika to mówił o uszczelce pod głowicą.
Nie chce pchać się w wymianę bo wiadomo koszta. Czy kopcenie mogło być chwilowe spowodowane małą ilością płynu ?
Czym to może być spowodowane (kopcenie) ?
Płynu nie ubywało wcześniej oleju też nie. Teraz już nie kopci. Pytałem się mechanika to mówił o uszczelce pod głowicą.
Nie chce pchać się w wymianę bo wiadomo koszta. Czy kopcenie mogło być chwilowe spowodowane małą ilością płynu ?