Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Orange TV Sagecom WHD 80 - brak sygnału

henao77 30 Sep 2015 11:53 9960 6
  • #1
    henao77
    Level 3  
    Witam wszystko jest dobrze podpięte do liveboxa to samo od talerza do samego dekodera , zainstalowałem z powodzenie (no może nie całkowitym ...) TV Orange jedank wyskakuje taki komunikat przy próbie nastawiana sygnału , w załączniku obrazek Orange TV Sagecom WHD 80 - brak sygnału
    czy ktoś wie co jest powodem takiego komunikatu ?
  • #3
    henao77
    Level 3  
    Mam miernik :) i gdy odpalam ustawianie satelity -> zasilanie wybieram-> dekoder klikam okej 5 sekund zapala się miernik i wyskakuje ten komunikat i gaśnie miernik.
  • #4
    telesat1
    Moderator on vacation ...
    Dekoder do wymiany.
  • #5
    henao77
    Level 3  
    Hmm a jakby spróbować podpiąć dekoder i sprawdzić, (bo może to jednak nie wina dekodera?) u kolegi (ma ten sam pakiet), tylko czy nic mu nie uszkodzę... mam nadzieję. Wybaczcie za tak laickie pytania, ale nie jest to moja silna dziedzina, o której miałbym jakiekolwiek pojęcie.
  • #6
    henao77
    Level 3  
    sprawdzałem u kumpla i też nie działa czyli zmieniać dekoder pozostało
  • #7
    pikarel
    Level 35  
    Jeśli instalacja antenowa (u kolegi rónież) zawiera więcej, niż jeden konwerter i jest też przełącznik konwerterów DiseqC
    -to taki komunikat nie świadczy o tym, ze dekoder jest uszkodzony.

    W tej sytuacji wystarczy, aby konwerter satelity HotBird był podłączony do wejściu A lub 1 DiseqC (w zależności od opisu na nim).

    Warto też pobrać nowe oprogramowanie dekodera.
    Aby to zrobić podłącz dekoder przewodem Ethernet do routera, przejdź przez wszystkie komunikaty wyświetlane na ekranie.
    Jeśli na wyświetlaczu w trakcie ukazało się -01, -02, -03, 04 - to oprogramowanie zostało zaktualizowane i zaktualizowały się też listy transponderów z nowymi parametrami (DVB-S2) i wszystko zacznie działać poprawnie.

    Jeśli jednak nie ma odbioru a na ekranie jest komunikat o niewłaściwym działaniu
    - wciśnij na pilocie >niebieski>żółty>niebieski (D, C, D)
    z menu wybierz: Reset i naciśnij: OK
    Jeśli po 5 minutach dekoder nie zrestartuje się samoczynnie, wyłącz dekoder wyłącznikiem sieciowym z tyłu dekodera i włącz ponownie.
    Teraz już na pewno zostanie pobrana aktualizacja.

    Jeśli wciąż nie ma sygnału - czytaj to, co napisałem na początku tego posta.