Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektryczna prowadnica liniowa lub siłownik do mebli - poszukiwany

30 Wrz 2015 12:00 1608 6
  • Poziom 7  
    Witam

Problem:
    Mam małe mieszkanie i potrzebuję zaoszczędzić troszkę miejsca.

Opis tego co chciałbym uzyskać:
    Jestem programistą i do pracy potrzebuję 2 monitorów. Monitor główny 25" chciałbym zeby był cały czas widoczny. Dziwnie to brzmi ale już wyjaśniam. Planuje kupić monitor 25", bardzo płaski. Taki już znalazłem i jest to: http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/vega/2015/maj/aoc_257_2.jpg. Do niego planuje zrobić coś w rodzaju skrzyniki na mniejszy monitor/matryce. Mniejszy wyświetlacz jeszcze nie został wybrany. Chciałbym zeby mniejszy wyjeżdzał ze skrzynki na prowadnicy elektrycznej.

Szukałem w necie ale znalzłem tylko "wielkie" i drogie zestawy o bardzo duzym udzwigu. Ja potrzebuję coś co się będzie wysuwało na jakies 40-50cm o udzwigu do max 5kg oraz jak najmniejszych rozmiarów.

Spotkał się ktoś z takimi prowadnicami? Może ktoś coś polecić?
  • Poziom 27  
    Rozumiem, że szukasz gotowych rozwiązań?
    Jeśli nie, wykonanie we własnym zakresie jest stosunkowo proste, i na pewno dużo tańsze. Wystarczy jedna lub dwie prowadnice, np. meblowe szufladkowe napędzane małym silnikiem elektrycznym i wyposażone w wyłączniki krańcowe (mogą to być tanie mikroswitche).
  • Poziom 7  
    Nie musi to być gotowe rozwiązanie.

Myślałem o prowadnicach meblowych (do szuflad). Tylko nie wiem jak to spiąć z silniczkiem.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ale to ma wyjeżdżać do góry, z góry, z boku? I jaka to oszczędność miejsca, jak musisz i tak gdzieś zamontować tą skrzynkę, a niej monitor i dodatkową mechanikę?
    I faktycznie, możne to zrobić niewielkim nakładem kosztów.
  • Poziom 7