Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Focus 1,8 TDCI uszczelka głowicy, wtryski, pompa.

Aaddiikk 04 Oct 2015 10:59 2007 3
  • #1
    Aaddiikk
    Level 7  
    Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Forda Focusa 1.8 TDCI z roku 2004.
    Potrzebuje pomocy apropo diagnozy oraz kosztów naprawy.
    Od jakiegoś czasu autko zaczęło mi dziwnie pracować tak jak by cykanie na wolnych obrotach, i na biegach 4 i 5 przy większych obrotach zapalała się kontrolka od świec żarowych tracił połowę mocy i gasł, po ponownym przekręceniu kluczyka odpalał i działo się to samo. W chwili obecnej zgasiłem autko i już nie odpaliłem miga kontrolka od świec i autko zapala i od razu gaśnie. W dodatku autko kopci jasnym dymkiem jak jest zimny a jak go mocniej przygazuję to ciemniejszym. W dodatku wydaję mi się, że to uszczelka ponieważ jest okopcone powyżej uszczelki. Proszę o pomoc co to może być ponieważ z tego co czytałem na forum to moje objawy nie są jednoznacznie. Prosił bym również o dodanie jaki koszt jest naprawy o ile ktoś się orientuję. Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.
  • #2
    domex32
    Moderator of Cars
    Zakładając że pompa ubiła wtryski, i jedno i drugie trzeba regenerować, w zakładzie sygnowanym przez Bosch, wychodzi średnio od 400-600 zł za wtrysk i około 1200-2000 zł za pompę, dolicz do tego płukanie układu paliwowego oraz nowy filtr paliwa.

    Migająca kontrolka świec pod obciążeniem i gaśnięcie silnika w fordzie z reguły oznacza problem z ciśnieniem paliwa na listwie, a że układ jest Delphi, koszty mogą być spore.
  • #3
    Aaddiikk
    Level 7  
    Yhym, a skąd okopcenie przy uszczelce od głowicy ? Wydaję mi się, że to jest chyba największy problem ? czy się mylę ?
  • #4
    kortyleski
    Level 43  
    Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.