Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 1,8 TDCI uszczelka głowicy, wtryski, pompa.

Aaddiikk 04 Paź 2015 10:59 915 3
  • #1 04 Paź 2015 10:59
    Aaddiikk
    Poziom 3  

    Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Forda Focusa 1.8 TDCI z roku 2004.
    Potrzebuje pomocy apropo diagnozy oraz kosztów naprawy.
    Od jakiegoś czasu autko zaczęło mi dziwnie pracować tak jak by cykanie na wolnych obrotach, i na biegach 4 i 5 przy większych obrotach zapalała się kontrolka od świec żarowych tracił połowę mocy i gasł, po ponownym przekręceniu kluczyka odpalał i działo się to samo. W chwili obecnej zgasiłem autko i już nie odpaliłem miga kontrolka od świec i autko zapala i od razu gaśnie. W dodatku autko kopci jasnym dymkiem jak jest zimny a jak go mocniej przygazuję to ciemniejszym. W dodatku wydaję mi się, że to uszczelka ponieważ jest okopcone powyżej uszczelki. Proszę o pomoc co to może być ponieważ z tego co czytałem na forum to moje objawy nie są jednoznacznie. Prosił bym również o dodanie jaki koszt jest naprawy o ile ktoś się orientuję. Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • #2 04 Paź 2015 11:14
    domex32
    Moderator Samochody

    Zakładając że pompa ubiła wtryski, i jedno i drugie trzeba regenerować, w zakładzie sygnowanym przez Bosch, wychodzi średnio od 400-600 zł za wtrysk i około 1200-2000 zł za pompę, dolicz do tego płukanie układu paliwowego oraz nowy filtr paliwa.

    Migająca kontrolka świec pod obciążeniem i gaśnięcie silnika w fordzie z reguły oznacza problem z ciśnieniem paliwa na listwie, a że układ jest Delphi, koszty mogą być spore.

  • #3 04 Paź 2015 11:27
    Aaddiikk
    Poziom 3  

    Yhym, a skąd okopcenie przy uszczelce od głowicy ? Wydaję mi się, że to jest chyba największy problem ? czy się mylę ?

  • #4 04 Paź 2015 11:41
    kortyleski
    Poziom 40  

    Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo