Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW LT 46 2.8 TDI AUH - Uciekające ciśnienie paliwa na listwie, ciężkie palenie.

07 Paź 2015 13:29 2940 5
  • Poziom 3  
    Witam, mam problem polegający na ty, że LT'ek ciężko pali. Wtryski oraz pompa wtryskowa zostały sprawdzone i są sprawne. Po podłączeniu zegara i kręceniu rozrusznikiem ciśnienie na listwie przy zapłonie wynosi 600, następnie podczas pracy waha się w granicy 400. Gdy wyłączę silnik ciśnienie spada do 0 i znowu przy próbie palenia trzeba kręcić. Lecz gdy wyłączę i od razu będę próbował włączyć pali na dotyk (gdy ciśnienie spadnie do około 200).
    Wymienione elementy:
    -bosh 0928400721 (zaworek na pompie wtryskowej)
    -bosh 110010030 VW LT 46 2.8 TDI AUH - Uciekające ciśnienie paliwa na listwie, ciężkie palenie. ( na zdjęciu, kod intercarsa, boshowego nie znam, zawór na listwie)
    -sprawdzone wtryski oraz pompa
    -texa nie pokazuje żadnych błędów na silniku
    ciśnienia na cylindrach: 32 31 31 24 (czy może w tym tkwić problem?)
    wstawiłem zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym (przed filtrem) aby nie uciekało ciśnienie w tamtą stron

    Pytania:
    1. Gdzie może uciekać ciśnienie z listwy?
    2. Do ilu powinno spaść ciśnienie na listwie i po jakim czasie?
    3. Co mogę jeszcze sprawdzić/zrobić?
  • Sklep HeluKabel
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 3  
    VW LT 46 2.8 TDI AUH - Uciekające ciśnienie paliwa na listwie, ciężkie palenie.

    Chodzi ci o to? To nie jest zaworek.
  • Poziom 3  
    VW LT 46 2.8 TDI AUH - Uciekające ciśnienie paliwa na listwie, ciężkie palenie.

    VW LT 46 2.8 TDI AUH - Uciekające ciśnienie paliwa na listwie, ciężkie palenie.

    Taj wyglada ten kruciec i gniazdo
  • Poziom 3  
    Złożyłem wszystko do "kupy" i dalej to samo, czasami w ogóle nie chce odpalić, ale gdy dostanie plakiem w rurę od razu pali. Jaki powinien być ustawiony kąt wtrysku?