Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak uzyskać lepsze brzmienie Midi

gruby213 07 Paź 2015 20:41 2766 10
  • #1 07 Paź 2015 20:41
    gruby213
    Poziom 14  

Witam
    Gram po weselach jako Dj od 10 lat dodam iż nie stać mnie na jakiś badzie na allegro
    Gram na Nagłośnieniu Ldm Seri PDP , mixer Yamaha oraz Dwa laptopy
    Skończyłem szkołę muzyczną na vokal.
    Śpiewam na imprezach z midi (wybrane które dobrze brzmią ) i jest to plastikowy dźwięk który mi nie odpowiada bo nie jest soczysty na mp3 itd.
    Posiadam Keyboard Roland EXR 5s lecz nie zamierzam go targać na imprezy ... Odtwarza midi tak jak mi się podoba lecz czasami potrafi się zawiesić i podkład stoi albo źle wybrzmiewa , myślałem tez jak nagrać utwór z keyborda do pliku mp3 komputera lecz nie mam pojęcia jak i czym to zrobić aby zachować jakość wysyłanego dźwięku kablem..
    Podoba mi się Van basco bo wyświetla tekst oraz w sekundę wyłączam określony instrument ale ale ... Brzmienie ???
    Poradzicie coś jak ugryźć temat może kupno czegoś lub... karta muzyczna i jak to by miało wyglądać ...
    Kwote jaką mogę ewentualnie przeznaczyć to 1000zł - 1500zł

0 10
  • #2 07 Paź 2015 20:56
    Wojte1199
    Poziom 18  

Poszukaj takiego czegoś yamaha S-YXG100 . To syntezator programowy kiedyś używałem go do takich celów jak Ty. Z laptopa midi gra lepiej niż syntezatory windowsowskie. działało to u mnie na win xp. Jutro jak znajdę w czeluściach piwnicy mogę Ci podesłać.

0
  • #3 07 Paź 2015 21:34
    gruby213
    Poziom 14  

Jak byś mógł to podeślij...
    Tzn , odtwarza lepszym brzmieniem niż vanbasco ( vkaraoke) ?

A jak np nagrać dobrą jakość dźwięku mpc lub wav z Mojego rolanda to wtedy by załatwiło sprawę ...
    Kabel który posiadam to Usb Tyb A/B

0
  • #5 07 Paź 2015 22:24
    gruby213
    Poziom 14