Witam,
Mój GP to 1,4/ 8 zaworów/ 2007 r.manual. Odkupiłem go z przebiegiem 60 K, teraz ma 90 K. Zaczęły się problemy z silnikiem. Osłabł, wpada w rezonans przy obrotach 2300-2400 obr/min., więcej spala, przytyka przy ruszaniu. Zmieniłem świece i przewody.Nadal nic nie pomogło. Pojechałem na sprawdzenie komputerem. Okazuje się, że wszystko jest OK. Elektronik, który sprawdzał komputerem sugeruje uszkodzenie cewki zapłonowej. Koszt nowej to ok.250 zł. Dużo jak na moje możliwości finansowe tym bardziej, że nie mam pewności że to jest przyczyna. Czy można jakoś sprawdzić tą cewkę ?
Mój GP to 1,4/ 8 zaworów/ 2007 r.manual. Odkupiłem go z przebiegiem 60 K, teraz ma 90 K. Zaczęły się problemy z silnikiem. Osłabł, wpada w rezonans przy obrotach 2300-2400 obr/min., więcej spala, przytyka przy ruszaniu. Zmieniłem świece i przewody.Nadal nic nie pomogło. Pojechałem na sprawdzenie komputerem. Okazuje się, że wszystko jest OK. Elektronik, który sprawdzał komputerem sugeruje uszkodzenie cewki zapłonowej. Koszt nowej to ok.250 zł. Dużo jak na moje możliwości finansowe tym bardziej, że nie mam pewności że to jest przyczyna. Czy można jakoś sprawdzić tą cewkę ?