Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie subwoofera do zestawu głosnikowego 2.1

Dexios 09 Paź 2015 15:30 624 4
  • #1 09 Paź 2015 15:30
    Dexios
    Poziom 8  

Witam.
    Od razu mówię że jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o elektronikę, także proszę o wyrozumiałość :) Posiadam subwoofer (zdj 1) z zestawu do kina domowego 5.1. Chciałbym go podłączyć do zestawu głośnikowego (zdj 2), który składa się z 2 głośników i 1 małego subwoofera. I moje pytanie, czy da się to zrobić i czy miałoby to ręce i nogi. Na internecie znalazłem informacje, żeby podpiąć taki subwoofer do komputera, potrzebny jest kabel Jack Cinch. Jak byłoby w przypadku podłączenia go do wyżej wymienionego zestawu głośnikowego. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)

Spoiler:
    Zdjęcie 1

Spoiler:
    Zdjęcie 2

0 4
  • Pomocny post
    #3 11 Paź 2015 03:14
    Polon_us
    Poziom 40  

Dexios napisał:
    Chciałbym go podłączyć do zestawu głośnikowego (zdj 2), który składa się z 2 głośników i 1 małego subwoofera. I moje pytanie, czy da się to zrobić i czy miałoby to ręce i nogi.

"To se neda pane Havranek" :)

A tak poważnie, tego nie da się zrobić, jak kolega sobie to umyślił. Czy to podłączenie do istniejącego zestawu głośników, czy to do komputera.

Powód? Jest to subwoofer pasywny. Oznacza on, że wymaga on wzmacniacza.

Idea kolegi byłaby do zrealizowania, gdyby kolega dysponował subwooferem aktywnym, czyli takim, który ma wbudowany wzmacniacz.

0
  • #4 11 Paź 2015 12:15
    Dexios
    Poziom 8  

Problem, w pewnym sensie, już rozwiązany. Rozkręciłem subwoofer z zestawu głośnikowego, po czym odciąłem tamtejszy głośnik i podłączyłem w jego miejsce większy subwoofer. Nawet nieźle gra, mam nadzieję że nic się nie spali :)

0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij