Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak z walkmana zrobić przester xO ?

07 Cze 2005 18:21 4039 7
  • Poziom 11  
    Dzień dobry. Pisze w tym dziale poniewaz jestem baardzo początkujący xP Na tremolo.elektroda wyczytałem że można z walkmana zrobić distortiona
    Cytat:
    możemy zexshumować statystycznego Walkmana i zrobic z niego distortiona. Do tego celu nie beda nam potrzebne jakieś wyższego poziomu elektroniczne zdolności. najważniejszą sprawą jest wylutowanie głowicy i podpięciu drutów do wtyczki np. jack , do której to podłącza się gitare. Wejście na słuchawki od tej pory jest wyjściem do wzmacniacza.
    więc: jeżeli od głowicy nie odchodzą nam 'kabelki' tylko taki pasek, to co mam zrobić...? Z płytki drukowanej już usunąłem ten pasek, znaczy sie nie wyrwałem go ale łączenie odczepiłem i pozostało miejsce z 5(nie wiem jak to nazwać) małymi blaszkami, bardzo małymi, które sie łączyły z tymże paskiem. I co mam teraz zrobić...JA CHCE DISTORTION! ;D z góry dzięki :P
  • Poziom 39  
    Uruchom te zwłoki, i szpilką dotykaj kolejno tych "spręzynek" jak trafisz na taką która spowoduje buczenie w jednym z kanałów to znaczy że tam trzeba podłączyć sygnał z gitary. masę możesz podłączyć w dowolnym miejscu płytki, charakterystyczne jest to że są to duże powierzchnie miedzi. na wyjściu słuchawki lub podłącz to do wzmacniacza, tylko ostrożnie z poziomem głośności. Generalnie działa to na zasadzie przesterowania zbyt silnym sygnałem czułego wejścia co powoduje obcięcie górnyc części sinusoidy a przez to powstanie całego widma harmonicznych ( tych wyższych)
    Pozdr.J.
  • Poziom 11  
    jak działa przester to już wiem ;) ale nie wiedziałem gdzie jest sygnał itp. Ale mam problem, bo te blaszki sa bardzo cieniutkie i jedna obok drugiej, i bardzo trudno jest niezlutować 3 sąsiednich blaszek...nie wiem co mam z tym zrobić...:( :P pozdrawiam
  • Poziom 26