Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C5 - ABS i zimny lut

masinski 13 Paź 2015 16:02 1533 6
  • Poziom 8  
    Kilka miesięcy temu moją "Helgę" dopadła przypadłość "zimny lut w module ABS"
    W zeszłym tygodniu udało mi się podejść do problemu, wymontowałem moduł (udało się bez demontażu nadkola), dałem elektrykowi do lutowania i zamontowałem z powrotem. Kontrolka od ABS i od czerwona ostrzegawcza święcą się jak świeciły, natomiast możliwe jest tym razem podłączenie z komputerem (przed lutowaniem blokowało komunikację z autem). Niestety nie miałem dostępu do solidnego VAGa dlatego pseudo-log z CDIF/2

    "Sterownik (Usterka pamięci) 65535"

    Czy to oznacza, że czas szukać nowego modułu czy też trzeba przeprogramować ten stary ?

    Proszę o pomoc :)
  • Spec od samochodów
    Usterka wewnętrzna sterownika
  • Poziom 8  
    Czytaj wymiana i szukać "nowego" ?
  • Pomocny post
    Admin grupy Samochody
    masinski napisał:
    natomiast możliwe jest tym razem podłączenie z komputerem
    Którym? Silnika, ABS-u?

    Dodano po 1 [minuty]:

    masinski napisał:
    Kilka miesięcy temu moją "Helgę" dopadła przypadłość "zimny lut w module ABS"
    Jak żyję nie widziałem w tym sterowniku żadnych lutów. A tym bardziej "zimnych".
  • Poziom 35  
    Sprawdź masy i zasilanie na ster .
  • Poziom 8  
    T5 napisał:
    masinski napisał:
    natomiast możliwe jest tym razem podłączenie z komputerem
    Którym? Silnika, ABS-u?

    Dodano po 1 [minuty]:

    masinski napisał:
    Kilka miesięcy temu moją "Helgę" dopadła przypadłość "zimny lut w module ABS"
    Jak żyję nie widziałem w tym sterowniku żadnych lutów. A tym bardziej "zimnych".


    Chodzi o to - https://obrazki.elektroda.pl/30_1276720531.jpg

    Dodano po 41 [sekundy]:

    fuelinyourblood napisał:
    Sprawdź masy i zasilanie na ster .


    Do tego rozbieram sterownik czy robię to inaczej ?
  • Poziom 35  
    No cóz moge dodac. Raz padnie modół, a raz wiazka.

    Miałem podobny przypadek latat temu. Sprawdziłem wszystko i byłem pewien ze modół. Nowy załozyłem i to samo. Po rozpruciu wiazki okazało sie ze zgnita wiazka. Zapaliło mi małą zarówke, ale było za mało zeby uruchomic pompe agregatu.