Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Polo N6 - Wymiana sworznia wahacza.

15 Paź 2015 01:35 2271 11
  • #1 15 Paź 2015 01:35
    2647837
    Usunięty  
  • Pomocny post
    #3 15 Paź 2015 19:46
    manta
    Moderator Samochody

    Batoniku, widziałeś wahacz? A poza tym, zaleca się ustawienia i/lub kontrolę po każdej ingerencji w zawieszenie. Tam masz regulację.

  • Pomocny post
    #4 15 Paź 2015 20:16
    marseluss_2009
    Poziom 24  

    manta napisał:
    Batoniku, widziałeś wahacz? A poza tym, zaleca się ustawienia i/lub kontrolę po każdej ingerencji w zawieszenie. Tam masz regulację.


    Dokładnie, toć sworzeń wsuwa w wachacz i jest możliwość regulacji kąta pochylenia koła.

  • #5 16 Paź 2015 01:18
    2647837
    Usunięty  
  • Pomocny post
    #6 16 Paź 2015 10:25
    marseluss_2009
    Poziom 24  

    Korekta raczej nieunikniona, albowiem to nie końcówka, gdzie możesz posiłkować się licząc obroty przy wykrecaniu starej. Pamiętaj również że gdy lekko zmienisz kąt poleci też zbieżność.
    Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #7 16 Paź 2015 11:29
    polmar
    Poziom 19  

    Nie neguję potrzeby kontroli geometrii po wymianie sworznia ale wahacz wielokrotnie widziałem i nie ma tam możliwości regulacji !!

  • #8 16 Paź 2015 12:24
    carrot
    Moderator Samochody

    VW Polo N6 - Wymiana sworznia wahacza.
    Jak widać otwory na śruby sworznia nie są okrągłe, istnieje możliwość przesunięcia go o ok +/- 0,5 cm

  • Pomocny post
    #9 16 Paź 2015 12:39
    marseluss_2009
    Poziom 24  

    polmar napisał:
    Nie neguję potrzeby kontroli geometrii po wymianie sworznia ale wahacz wielokrotnie widziałem i nie ma tam możliwości regulacji !!


    Kolego z tego co pamiętam to właściwa regulacja kąta odbywa się na połączeniu amortyzatora ze zwrotnicą, a sforzeń to zawsze próbowaliśmy ustawić w miejsce po starym, bo sam sforzeń nie wchodzi na sztywno tylko z pewnym luzem. Po starym zostaje ślad i można oczywiście celować z nowym, nie mniej jednak komplet opon na przód, bezpieczeństwo i komfort prowadzenia auta jest cenniejszy niż koszt wizyty w warsztacie celem kontroli/korekty geometrii.

  • Pomocny post
    #10 16 Paź 2015 12:55
    milejow
    Poziom 42  

    Sprawdzić i ewentualnie ustawić.

  • Pomocny post
    #11 16 Paź 2015 13:13
    polmar
    Poziom 19  

    VW Polo N6 - Wymiana sworznia wahacza.

    Spotykałem takie, to nie jest clasic

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo