Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vivaro 1.9 dti - błąd przepływomierza

15 Paź 2015 13:40 6582 6
  • Poziom 9  
    Witam,

    Mam problem z przepływomierzem. po podłączeniu do komputera okazało się, iż jest uszkodzony kod błędu P0100 za wysokie i za niskie napięcie błąd stały temp. 0 ilość zasysanego powietrza 0 kg/h. Po wymianie na nowy (made in china) 5WK9620M, znów ten sam błąd ale temp. 10, ilość zasysanego powietrza 0 kg/h. Zakupiłem w końcu oryginał Renault 7700109812 (5WK9620Z) i znowu po podłączeniu do komputera kod błędu P0100 za wysokie i za niskie napięcie błąd stały temp. 20 ilość zasysanego powietrza 768 kg/h i wartość się nie zmienia przy zmianie obrotów silnika jakby się zawiesił. Samochód odpala jeździ, ale do 2000 strasznie mułowaty i czasami ciężko jest ruszyć. Co może być przyczyną tej usterki zwarcie w instalacji, uszkodzony komputer? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 17  
    Witam.
    No to na początek sprawdzić wiązkę. Sprawdzić czy jest zasilanie i przejście miedzy komputerem a przepływomierzem, czy nie mają zwarcia miedzy sobą albo gdzieś do masy lub plusa, jak wiązka będzie ok no to niestety prawdopodobnie komputer. A tak w ogóle czym to czytasz?
    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 26  
    Na odłączonym przepływomierzu jak idzie?
  • Poziom 9  
    czytane programem delphi, na odłączonym przepływomierzu nie ma żadnej różnicy. Dzisiaj zaczynam sprawdzać instalację. Oprócz tego doszły spalone świece dogrzewacza wstawione były NGK Y212 13.5 V. Niestety takich w katalogu nie ma i zakupiłem Iskra 11721054 13,5V 300W pasują idealnie, ale nie ma na nich napięcia. Nie wiem czy one są sterowane po przez sterownik świec żarowych czy po przez jakiś przekaźnik.
  • Poziom 16  
    To trochę dziwne bo jak jest walnięta przepływka i ją odłączysz to auto powinno iść normalnie.To raczej będzie winna wiązka albo komp... Ostatnio też miałem walniętą przepływkę w Vivaro,kopcił i szarpał a po odpięciu przepływki auto szło dobrze...
  • Poziom 9  
    Przerabiałem ten temat, u mnie byl to czujnik podcisnienia turbo
    pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Jeśli chodzi o świece są sterowane przez przekaźnik lub dwa, jeden na jedną świece drugi na 2 pozostałe. Oba przekaźniki sterowane osobno przez ecu. A co do przepływki to raczej okablowanie, tylko dziwne że na ori. widzi maksymalne jakie jest zapisane w programie ecu a na innych 0kg/h.