Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało bład regulacji ciśnienia na listwie.Ciśnienie było za małe. Założyłem menzurkę na króciec na listwie który jest podpięty pod powrót. Paliwo uciekało cały czas mimo ze ciśnienie na listwie wynosiło 390bar na biegu jałowym. I to mnie zdziwiło bo ciśnienie było ok a zawór bezpieczeństwa upuszczał ciśnienie. Już byłem szczęśliwy że udało się zlokalizować usterkę. Założyłem nowy zawór na listwie. I zaczeły sie schody. Silnik tak jak w temacie odpali i gaśnie. Zawór bezpieczeństwa działa prawidłowo. Przy ciśnieniu maksymalnym upuszcza ciśnienie. Założyłem zawór ten który przepuszczał i na tym auto odpali tylko że cały czas paliwo przez niego ucieka. Zauważyłem ze ktoś przy nim grzebał i chyba zrobił to specjalnie zeby upuszczał ciśnienie. Regulator ciśnienia paliwa na pompie wymieniony. Czujnik ciśnienia również. Wiązka elektryczna sprawdzona.Sterownik silnika podmieniony. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Nie mogę zaworem na pompie wtryskowej zbić cisnienia.