Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Octavia 03r 2.0 115KM - nie chce zapalić!

16 Paź 2015 19:56 534 9
  • Poziom 9  
    Witam.

    Mam bardzo pilny problem. Przyjechałem dopiero do Anglii i auto nie chce odpalić, zostawiłem na parkingu Tesco. Wracam z zakupów i po przekręceniu kluczyka na start nic się nie dzieje.

    -akumulator podłączony porządnie - światła długie dają normalne mocne światło
    -wszystko w aucie działa poza załączeniem rozrusznika (zamykałem auto itp. uderzałem w pobliżu kostki stacyjki, zaraz pójdę z drugim kluczykiem może być immo?
    -od długiego czasu pikała mi inspekcja przy odpalaniu - spróbuję ją skasować może to?
    -spróbuję odpalić na pych, na razie tam tłok.

    Kontrolki które po przekręceniu kluczyka i odczekaniu nie znikają to: EPC, check silnika i akumulator - co do żadnej nie jestem pewien ale widok trochę jakby inny niż zwykle (chyba!) więc może coś się zmieniło.. szukałem filmu na youtube ale nie znalazłem co gaśnie a co zostaje.

    Proszę o pomoc, oby to nie komputer, w obecnej sytuacji bym się załamał chyba :(

    Dziękuję za wszelkie rady z góry.

    Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Inspekcja w tym roczniku nie blokuje auta. Pukanie w okolicy kostki stacyjki też nie - jeśli odpalisz na zaciągu i nadal później sam nie zapali to może być kostka.
  • Poziom 17  
    Zapuść plusa bezpośrednio na rozrusznik- to wszystko wyjaśni.
  • Poziom 9  
    trumnica napisał:
    Zapuść plusa bezpośrednio na rozrusznik- to wszystko wyjaśni.


    Tak też o tym myślałem, z tym że nie mam żadnych kabli i zero narzędzi, przedłużacz kupię i obskrobię nożem chyba i podam na elektrowłącznik. Za jakąś godzinkę ruszam, dam znać o wynikach :)

    Dziękuję za rady
  • Poziom 17  
    Gdzie jestes w UK ?
  • Poziom 9  
    trumnica napisał:
    Gdzie jestes w UK ?


    Tak w Bognor Regis. Widzę nie tylko ja w UK ;)

    Autko odpaliło na pych, potem już nie więc stała awaria. Więc elektro lub kostka pewnie? Podepnę kabelkiem jutro i sprawdzę, będę odpalał go z pod maski przez jakiś czas jak to tylko kostka, pożyczę narzędzia i wymienię z czasem, może tu kostki nie są takie badziewne jak w Polsce po 9zl :P

    Wiesz może czy wymienię kostkę po zdjęciu samej dolnej pokrywy pod kierownicą czy trzeba ściągać kierownicę?

    Pozdrawiam.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Tylko demontaż osłony przełączników i kostkę masz na miejscu.
    Zrób zworkę z grubego czarnego przewodu przy rozruszniku na wsówkę gdzie jest włożona wtyczka z jednym cienkim przewodem - jak zakręci to kostka.
  • Poziom 9  
    grala1 napisał:
    Tylko demontaż osłony przełączników i kostkę masz na miejscu.
    Zrób zworkę z grubego czarnego przewodu przy rozruszniku na wsówkę gdzie jest włożona wtyczka z jednym cienkim przewodem - jak zakręci to kostka.


    Właśnie jestem w stanie odkręcić dolną osłonę, ale z tego co pamiętam górną żeby odkręcić to trzeba zdjąć kierownicę, dziś będę medytował nad tym to dam znać czy trzeba czy nie..
  • Poziom 27  
    Rozbierałem Leona ostatnio i w nim do zdjęcia górnej osłony trzeba zdjąć kierownicę.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Tak, ale chodziło mi o to że do kostki da się dostać po demontażu dolnej części a kierownicy nie trzeba ściągać tak jak np. w Golfie 3 gdzie trzeba odkręcić jedną śrubkę.