Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Servizza
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows XP - Zainstalowałem program antywirusowy

17 Paź 2015 09:57 1257 33
  • #1 17 Paź 2015 09:57
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • Servizza
  • #2 17 Paź 2015 10:17
    Kolobos
    Spec od komputerów

    > musiałem założyć nowy temat ponieważ jestem już na 17 pozycji

    Wystarczy podbic temat lub napisac nowy post.

    > pisząc że nie posiada aktualnego certyfikatu

    Dla pewnosci sprawdz date certyfikatu oraz date w systemie, zawsze tez mozesz dodac strone do wyjatkow.

    Zainstaluj Avast lub Avg.

    0
  • #3 17 Paź 2015 10:22
    ziomus90210
    Poziom 35  

    Klucze rozumiem pirackie więc co się dziwisz??? Problem z certyfikatami to inny problem możliwe ,że masz nie poprawna datę. Co do BSOD czyli tych niebieskich ekranów to podejrzyj co było programem BlueScreenView.
    Moim zdaniem masz strasznie zasyfiony system, na początek przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware i usuń wszystko co znajdzie. Oraz uruchom wiersz poleceń jako administrator wpisz "sfc scannow" i enter.

    0
  • #4 17 Paź 2015 12:45
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 17 Paź 2015 18:11
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • Servizza
  • #8 18 Paź 2015 09:35
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 18 Paź 2015 11:20
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Ustaw jeszcze raz konto pocztowe gazety w outlooku i sprawdz czy bedzie pobierac. Dla pewnosci sprawdz tez w innym programie pocztowym.

    0
  • #10 18 Paź 2015 11:40
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 18 Paź 2015 11:48
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Mozliwe, ze cos popsuli, sporo osob narzekalo na problemy.

    0
  • #12 18 Paź 2015 11:53
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 18 Paź 2015 12:55
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Sprawdz pod Thunderbirdem. Ustaw zeby nie kasowal poczty z konta po pobraniu.

    0
  • #14 18 Paź 2015 16:10
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #15 18 Paź 2015 17:44
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Sprawdziles pod TB tak jak pisalem?

    0
  • #17 18 Paź 2015 17:55
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Czytalem, dlatego wczesniej napisalem:
    > Mozliwe, ze cos popsuli, sporo osob narzekalo na problemy.

    Zglos problem do pomocy technicznej gazety.

    0
  • #18 18 Paź 2015 18:04
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #19 19 Paź 2015 09:11
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #20 19 Paź 2015 09:34
    Domino_2
    Pomocny dla użytkowników

    Ustawiasz albo POP3 albo IMAP, a to jest przedstawiona po prostu konfiguracja w obu przypadkach i każdy może sobie wybrać, z którego konta chce korzystać.

    0
  • #21 19 Paź 2015 10:20
    2588877
    Użytkownik usunął konto  
  • #22 19 Paź 2015 10:29
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Ustaw na pop, uzytkownika wpisz w formie: login(malpa)gazeta.pl
    Reszta tak jak podales, serwer POP3 pop3.gazeta.pl
    Port 995, Typ zabezpieczen SSL i sprawdz czy pobierze poczte.

    0
  • #24 19 Paź 2015 10:52
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Sam mam konto na gazecie i u mnie wszystko dziala poprawnie.

    Wrzuc screen ustawien swojego konta, login mozesz zamazac.

    Moze cos blokuje polaczenie miedzy Twoim komputerem, a serwerem poczty gazety, skoro piszesz "Odrzuca łączenie z serwerem".

    0
  • #27 19 Paź 2015 11:07
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Na screenie widze, ze poprablo poczte poprawnie, wiec nie rozumiem jaki masz dokladnie problem?

    Login to: login(malpa)gazeta.pl jak juz pisalem wczesniej, a nie sam login.
    Windows XP - Zainstalowałem program antywirusowy
    O tak ustaw. Zaloguj, uzywajac bezpiecznego... mozesz zaznaczyc na probe.

    0
  • #29 19 Paź 2015 11:15
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zalogowalo sie poprawnie z tego co widze. Na tym poprzednim screenie (https://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/bez__tytu__u_1db894b.jpg) widac tez wiadomosc, dlatego domyslam sie, ze problemem jest outlook w ktorym cos zepsules i zle ustawiles.

    Sprawdz pod Thunderbirdem, ustawiajac wszystko poprawnie tak jak podalem, wyslij sam do siebie maila i sprawdz czy dostaniesz. Jezeli tak to winny jest outlook.

    Sama poczta dziala poprawnie jak widac.

    0