Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G 1.7dti - Błąd p1125

17 Paź 2015 13:52 8280 7
  • Poziom 12  
    Witam.
    Naczytałem się wiele o tym błędzie i ile ludzi tyle opinii.
    Sprawa wygląda tak mam astre g 1.7dti y17dt 2001r.
    Podczas jazdy ze stałą prędkością 120 bądź więcej autko nie zawsze ale zdarza się przechodzi w tryb awaryjny.
    Metodą gaz hamulec wyszedł mi ww błąd.
    W okolicy niestety nie mam szpeca który by to ogarnął zazwyczaj podpinają pod kompa zczyta błąd zgarnie 50zl i dziękuję... A jak pytam co trzeba wymienić to albo nie wie albo chce połowę silnika wymieniać.
    Patrzyłem na te wężyki co idą do tego trójnika czy tez czwórnika. Widać że końce tych wężyków są lekko spękane ale to dosłownie odrobinę co wydaje mi się, że to chyba nie przyczyna gdyż dość głęboko trzeba je nasunąć na ten trójnik.
    Nie wiem jak wygląda sprawa końca tego wężyka z tyłu silnika ten co jest najdłuższy i nawet nie wiem gdzie on tam jest czy żeby go zobaczyć trzeba wejść pod silnik czy widać go z góry.
    Egr czyściłem jakieś 40tys km temu. Bo mialem kiedyś błąd p0400 (chyba) ale wina wtedy była przepływomierza wymieniłem i ów błąd zniknął.
    Teraz pojawił się ten p1125.
    Myślałem czy by nie wyczyścić czujnika ciśnienia doładowania ale nawet nie wiem gdzie on jest :/
  • Moderator Samochody
    Sprawdziłeś cokolwiek poza czytaniem bzdetów na forach? Błąd dotyczy usterki elektrycznej elektro-zaworka od wastegate turbiny, więc albo przewody elektryczne uszkodzone, albo sam zaworek. Nic prostszego do sprawdzenia.
  • Poziom 12  
    Mógł byś mi napisać w jakich okolicach szukać tego elektro zaworka? I jak to sprawdzić.
    Z góry dziękuję.
  • Moderator Samochody
    Turbina chyba wiesz jak wygląda? Przy niej masz podciśnieniowy siłownik, po wężyku dojdziesz do zaworka.
  • Poziom 12  
    Porobiłem trochę fotek jak wyglądają u mnie te wężyki przy trójniku i co pokazał miernik po wpięciu pod ten wężyk co zasysa powietrze.
    Tak ogólnie to gdzieś w okolicach tych wężyków słychać syczenie jak są wpięte w trójnik oczywiście.
    Na razie na tę wtyczkę nie patrzyłem dzisiaj za mało czasu już miałem.
  • Poziom 2  
    Witam,
    mam pytanie odnośnie Pana schorzenia w astrze g 1.7 dti ten błąd 1125 jaki był powód ostatecznie jego występowania ?
    Czy nadal przechodzi w tryb awaryjny powyżej 120 ?
  • Poziom 12  
    No właśnie nie. I o dziwo nie wiem czy samo się naprawilo czy ta wada która ostatnio miałem to naprawila.
    Mianowicie parę miesięcy temu padł mi alternator kumpel mi go wykrecil i zawiozłem do naprawy ala regeneracji. Od czasu naprawy błąd mi nie wyskakuje. No ok może raz mi wyskoczył ale wcześniej to miałem go co chwile. Dodam, że teraz nawet częściej jeżdżę z prędkością około 140km/h otworzyli u Nas odcienk autostrady i często nim teraz jeżdżę. Nie wiem czy to miało jakiś wpływ czy nie ale błędu nie widać ;)
  • Poziom 2  
    Nom to w moim przypadku od dłuższego czasu nie chce się samo naprawić sprawdzone wężyki ale mam zamiar wymienić wszystkie mimo iż wizualnie są ok. nie wiem gdzie szukać błąd p1125 (metoda gaz hamulec) przeważnie występuje powyżej 110 km/h na dłuższych trasach, i gdy przyspieszam obroty powyżej 2000 słychać syczenie, ciężko jest mi zlokalizować tą przypadłość.