Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra J - Błąd P0171

rocky192 17 Oct 2015 18:57 22485 16
Automation24.pl
    rocky192
    Level 11  
    Witam. Mam problem z moją Asterką 1.4 100KM, dodam że jest to prawie nowe autko sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 5000km. Wywala cały czas ten sam błąd raz po 100km a nieraz już po 30km jak mu odwali, brak innych oznak tzn. nie traci na mocy, spalanie ok, nawet ciężko wyczuć kiedy się to pojawia w czasie jazdy. W serwisie nie bardzo wiedzą co jest przyczyną, chcą zabrać auto na testy ale nikt nie potrafi określić na ile i co ważniejsze za ile. Już nie wiem gdzie tego szukać i w co ręce włożyć. Temat się już przewijał na forum ale dodaję jeszcze raz z racji tego że jestem nowicjuszem tutaj.
    Takie dane zczytalem po usterce może ktoś to rozszyfruje bo ja nie bardzo to rozumiem. Z góry dziękuje za pomoc.
    P0171
    Za mała wartość opalowa w układzie (Pas 1)
    Stan kodu usterki
    Kod usterki jest potwierdzony
    Stan silnika podczas wystąpienia usterek
    Dane natychmiastowe podczas kodu błędu: P0171
    Stan obiegu paliwa 1: Zamknięta pętla
    Stan obiegu paliwa 2: Nieużywany
    Szacowane naładowanie: 10.6 %
    Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C
    Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +1.6 %
    Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 %
    Ciśnienie kolektora dolotowego: 0.45 bar
    Prędkość obrotowa silnika: 1924 obr/min
    Prędkość pojazdu: 58 km/h
    Włącz zapłon: 41.0 °
    Temperatura powietrza dolotowego: 9 °C
    Przepływ powietrza dolotowego: 4.99 g/s
    Położenie bezwzględne przepustnicy: 30.6 %
    Czas miniony od uruchomienia silnika: 210 sekundy
    Polecenie oczyszczania pary: 21.2 %
    Poziom paliwa: 43.9 %
    Liczba ostrzeżeń od chwili usunięcia usterek: 1
    Odległość przebyta od chwili usunięcia usterek: 20 km
    Ciśnienie barometryczne: 0.99 bar