Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LG L7 Brak internetu w sieci heyah

oisel 17 Oct 2015 20:36 1350 3
  • #1
    oisel
    Level 10  
    Witam jak w temacie telefon lg p760 czyli lg 7
    Przeszedłem z sieci play do heyah i od tej pory nie moge załączyc transmisji danych czyli mam brak internetu i mms
    A oto co zrobiłem do tej pory...
    Transmisja danych na poziomie operatora wlpłaczona
    Wszelkie transmisje danych w telefonie włączone łacznie z roamingiem
    Wprowadzanie ustawien ręcznych i poprzez sms konfiguracyjne nie działają
    Przywracanie ustawien fabrycznych nie pomaga
    Aktualizacja telefonu do nowszego oprogramowania nic niedaje
    Przekładam karte sim do innego modelu telefonu internet jest....
    Wkładam swoja karte sim do innego telefonu ale takiego samego jak mój brak internetu
    Podsumowujac
    Telefon w innej sieci działal internet a w hejah nie...
    Karta sim w moim telefonie i kolegi który ma identyczny model niedziala ale już w innym modelu telefonu dziala
    Pani z infolini mowi że to problem z telefonem skoro w innym modelu dziala karta sim
    Producent telefonu mówi że to problem karty sim i sieci skoro telefon winnej sieci ma internet...
    Jakieś pomysły???
  • #2
    nemo333
    Level 30  
    Jeśli masz brandowany ROM to musisz wprowadzić swoje ustawienia. LG razem z Plusem coś pokopało i na brandowanym ROMie z Plusa trzeba zrobić na nowo punkt dostępu, przy heyah będzie to:
    Ustawienia, (przy pozycji Sieci zwykłe i bezprzewodowe) Więcej, Sieci komórkowe, Punkty dostępowe, klawisz Menu i Nowy APN

    Nazwa: internet
    APN: internet
    MCC:260
    MNC:01
    Protokół: IPv4

    Zapisujesz, wybierasz ten punkt dostępu i włączasz transfer danych, powinno zadziałać. MMSy musisz zobaczyć na stronie Heyah bo nie pamiętam teraz konfigu.

    A najlepiej to ściągnij sobie fabryczny niebrandowany ROM i wgraj, nie będą Cię męczyć dodatki plusowe i syf który narobili ;)
  • #3
    oisel
    Level 10  
    No i zadziałało, wielkie dzięki.
    Gdyby jeszcze ci konsultanci byli bardziej kumaci i czasami tu zaglądali...
  • #4
    nemo333
    Level 30  
    Konsultantów to nie obchodzi bo mają prowizje tylko od sprzedanych umów. Więc nie zależy im na pomocy ludziom z problemem, szczególnie jak telefon nie był u nich kupiony.