Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 607 2.0 pb - ESP błąd ciśnienia hamowania

marcin_70 17 Paź 2015 21:26 1647 8
  • #1 17 Paź 2015 21:26
    marcin_70
    Poziom 21  

    Witam.
    Problem dotyczy jak w temacie Peugeota 607 2.0 benzyna z 2001r wyposażonego w ABS/ESP w którym wymieniono pompę ABS (niestety nie wiem jakie błędy wskazywał sterownik, że zdecydowano się na wymianę), wymieniono na używaną. Na dzień dzisiejszy kalkulator ABS/ESP wskazuje błąd przejściowy czujnika ciśnienia, błąd wyskakuje podczas gwałtownego przyspieszenia lub z tego co zaobserwowałem po przekroczeniu ok 50 km/h. System hamulcowy był odpowietrzany przy pomocy komputera. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem? Dlaczego napięcie w jednym z logów jest takie niskie(naprężenie pompa obciążenia wstępnego)? Planet chce aby przy odpowietrzaniu używać kompresora 2 - 2.5 bara czy to konieczne? Czy problem może tkwić w podciśnieniu czy złemu odpowietrzeniu? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.

    0 8
  • #2 18 Paź 2015 12:46
    decybel91
    Poziom 39  

    Problemem będzie sterownik ABSu.

    0
  • #3 18 Paź 2015 19:15
    marcin_70
    Poziom 21  

    decybel91 napisał:
    Problemem będzie sterownik ABSu.

    To dlaczego system działa zanim się gwałtownie przyspieszy lub przekroczy ok 50 km/h?

    0
  • #4 19 Paź 2015 20:13
    decybel91
    Poziom 39  

    Ponieważ czujnik ciśnienia źle jest odczytywany?

    0
  • #5 19 Paź 2015 20:27
    marcin_70
    Poziom 21  

    decybel91 napisał:
    Ponieważ czujnik ciśnienia źle jest odczytywany?

    Mocno naciągane:) A co z tym napięciem w logach?

    0
  • #6 19 Paź 2015 21:34
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Rozumiem ze sterownik jest taki sam i odpowiedni do tego wyposazenia? Cisnienie widzi? Adaptacja była robiona? Próbowałes innym diagnoskopem?

    0
  • #7 19 Paź 2015 23:27
    marcin_70
    Poziom 21  

    fuelinyourblood napisał:
    Rozumiem ze sterownik jest taki sam i odpowiedni do tego wyposazenia?

    Auto obecnie jest użytkowane i sprawa z ESP została chwilowo zepchnięta na bok ale jutro zadzwonię i spytam o numery starej pompy.

    fuelinyourblood napisał:
    Cisnienie widzi?

    Czwarty screen trzecia pozycja

    fuelinyourblood napisał:
    Adaptacja była robiona?

    Nie widzę opcji adaptacji pompy w PP

    fuelinyourblood napisał:
    Próbowałes innym diagnoskopem?

    Nie, ale Planet jest urządzeniem konstruktora także lepszego nie znajdę:)

    0
  • #8 20 Paź 2015 13:22
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Co prawda nie uzywałem Planety wczesniej, ale kazdy czujnik cisnienia w esp musi byc przy uczony.

    Sproboj KTS.

    0
  • #9 20 Paź 2015 15:51
    marcin_70
    Poziom 21  

    fuelinyourblood napisał:
    ale kazdy czujnik cisnienia w esp musi byc przy uczony

    Jedyne co można tam uczyć to czujnik kąta skrętu. Do KTSa nie mam dostępu niestety. Jak auto wróci to zerknę na ECU czy nie ma jakiejś opcji adaptacji związanej z ESP.

    0