Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Magnetofon szpulowy Opus ( Aria)

Placek 08 Jun 2005 14:31 3716 8
  • #1
    Placek
    Level 15  
    Witam!
    mam kompletna wieżyczkę radmora 54XX - dorobiłem się do tego szpulowca do małego remontu (Opus)
    Czy ktos ma na zbyciu elementy : plastikową pokrywę , przykręcane nózki i ew. głowice od Opusa lub Arii ? Z miłą chęcią reflektował bym na coś takiego jak ktoś by miał na zbyciu :)
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    JanPeter
    Level 11  
    Mam nóżki na zbyciu, ale niestety brakuje im oryginalnych gumek i jedna śruba mocująca jest nieoryginalna. W sumie jednak tego nie widać, gdy magetofon stoi ;-).

    Pozdrawiam.
  • #3
    Placek
    Level 15  
    To bardzo fajnie, z miłą chęcią sie tym zaopiekuję jak jest ci niepotrzebne. popatrz na pw
  • #4
    akfa
    Level 10  
    Witam.Mam problem ze swoim opusem wydaje mi sie ,ze moje wzkazówki sie słabo ruszają czy i po zapisie spada głosnosc?
  • #5
    jaro41
    Level 25  
    :D Akfa, a czy właściwie ustawiasz poziom zapisu? Bo to ustawia się ręcznie.
    Pozdro
  • #6
    Placek
    Level 15  
    Ustawienie ręcznie poziomu zapisu potencjometrami po prawej stronie to jedno. Ale poziom dzwięku powinien zostac taki sam jak podczas zapisu (wychylenie wskażników) jeżeli nie (spada głośność) to : brudna głowica lub brak docisku taśmy do głowicy lub głowica do wymiany ( sprawdź po kolei) no i oczywiście ile lat ma taśma i czy się nie sypie :) spróbuj na jakiejś dobrej którą możesz sprawdzić np. u kolegi
  • #7
    akfa
    Level 10  
    wszystko sprawdzilem i okazalo sie ze wzmacniacz do wymiany (głosnosc ok) ale gdy magnetofon nie jest uzywany kilka dni kanal prawy w ogóle nie chodzi musze poprzełaczac kilka razy sciezki wtedy załapie ale nie pokazuje tak równo jak lewy
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    akfa
    Level 10  
    Dziekuje bardzo za pomoc.Pozdrawiam