tom.tych wrote:Czyli przy zastosowaniu regulatora, nie trzeba jeszcze dodatkowo podpinać do odbiornika zasilania pod piny oznaczone "BAT" tylko spokojnie jak zasilę regulator, on zasili odbiornik.
Dokładnie tak, podłączasz od regulatora do odbiornika płaska wtyczkę trzy przewodową JR ( 3 cienkie przewody biały czarny czerwony ) pod oznaczenie na odbiorniku kanał nr 2.
1 link to regulator lotniczy 1 kierunkowy.
2 link to regulator 2 kierunkowy do lekkich modeli na pewno będzie wymagał wentylatora chłodzącego. ( Wentylator ślizgowy 30x10 5v 7000rpm 2 przewody (5663853940) )
Jeśli sewo ma być do modelu samochodu to serwo którym dysponujesz - moment obrotowy: 1.5kg/cm (4.8V) i jego budowa nie nadaje się do tego jest za słabe konstrukcyjnie, potrzebujesz serwa co najmniej 3kg/cm - 9kg/cm zależnie od wagi modelu i najlepiej z metalowymi zębatkami.